autor: Krzysztof Bartnik
W RollerCoaster Tycoon 3 pojawią się reklamy prawdziwych firm
Korporacja wydawnicza Atari podpisała umowę z firmą Massive Inc., na mocy której gracze podczas zmagań w popularnej grze strategiczno-ekonomicznej, pt. RollerCoaster Tycoon 3, będą mogli zaobserwować rozmaite reklamy prawdziwych koncernów (m.in. Coca-Cola czy Intel).
Korporacja wydawnicza Atari podpisała umowę z firmą Massive Inc., na mocy której gracze podczas zmagań w popularnej grze strategiczno-ekonomicznej, pt. RollerCoaster Tycoon 3, będą mogli zaobserwować rozmaite reklamy prawdziwych koncernów (m.in. Coca-Cola czy Intel).
Według informacji podanych na witrynie zachodniej gazety New York Business, reklamy zostaną „wplecione” w środowisko programu - na przykład: w postaci wirtualnych billboardów, szyldów, czy reklam na oknach znajdujących się w grze sklepów (mają się dynamicznie zmieniać, wraz z postępami w rywalizacji). Reklamy pojawią się w RollerCoaster Tycoon 3 dopiero po ściągnięciu opcjonalnej poprawki, która - co ważne - będzie także wprowadzała do rozgrywki szereg usprawnień.
Massive Inc. to firma specjalizująca się w przenoszeniu prawdziwych reklam do wirtualnej rzeczywistości gier video. Wśród koncernów, jakie współpracują z tym przedsiębiorstwem wypada wymienić: Coca-Colę, Dunkin' Donuts, Hondę, Intela, Nestle, Paramount i T-Mobile.
RollerCoaster Tycoon 3 pojawi się w naszym kraju dzięki firmie LEM. Według jej aktualnego planu wydawniczego, zarówno premiery oryginału jak i dodatku o podtytule Soaked!, należy spodziewać się w sierpniu bieżącego roku (oba produkty powinny być dostępne w polskiej wersji językowej). Po więcej informacji o tym tytule zapraszam do Encyklopedii GRY-OnLine.