W grze Counter-Strike pojawią się reklamy
Użytkownicy gry Counter-Strike w wersji 1.6 mogą powoli przyzwyczajać się do faktu, że już wkrótce ujrzą oni podczas zabawy reklamy rzeczywistych produktów. Twórcy popularnej strzelaniny zdecydowali się bowiem nawiązać współpracę z firmą IGA Worldwide, która specjalizuje się w tego typu inicjatywach.
Użytkownicy gry Counter-Strike w wersji 1.6 mogą powoli przyzwyczajać się do faktu, że już wkrótce ujrzą oni podczas zabawy reklamy rzeczywistych produktów. Twórcy popularnej strzelaniny zdecydowali się bowiem nawiązać współpracę z firmą IGA Worldwide, która specjalizuje się w tego typu inicjatywach.
Fani programu zostaną potraktowani jak króliki doświadczalne. Autorzy Counter-Strike’a zamierzają na ich przykładzie sprawdzić, czy przedsięwzięcie ma w ogóle rację bytu. Jeśli pomysł się przyjmie, nie jest wykluczone, że już wkrótce zobaczymy reklamy w innych produktach stworzonych przez Amerykanów.
Doug Lombardi, który w Valve Corporation pełni funkcję szefa działu marketingu, jest dobrej myśli. Uważa on, że inicjatywa niesie ze sobą spory potencjał i w przyszłości mogłaby pomóc np. twórcom najpopularniejszych modyfikacji, gdyż Ci ostatni otrzymaliby możliwość zarobienia pieniędzy za swoją pracę, właśnie dzięki zyskom z reklam.
W Counter-Strike 1.6 będziemy oglądać reklamy w trzech miejscach: podczas zmagań (na ścianach budynków), po zakończeniu batalii (na tablicy wyników) oraz w trakcie podziwiania potyczek w trybie obserwatora.