Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 grudnia 2006, 08:21

W grze Counter-Strike pojawią się reklamy

Użytkownicy gry Counter-Strike w wersji 1.6 mogą powoli przyzwyczajać się do faktu, że już wkrótce ujrzą oni podczas zabawy reklamy rzeczywistych produktów. Twórcy popularnej strzelaniny zdecydowali się bowiem nawiązać współpracę z firmą IGA Worldwide, która specjalizuje się w tego typu inicjatywach.

Użytkownicy gry Counter-Strike w wersji 1.6 mogą powoli przyzwyczajać się do faktu, że już wkrótce ujrzą oni podczas zabawy reklamy rzeczywistych produktów. Twórcy popularnej strzelaniny zdecydowali się bowiem nawiązać współpracę z firmą IGA Worldwide, która specjalizuje się w tego typu inicjatywach.

W grze Counter-Strike pojawią się reklamy - ilustracja #1

Fani programu zostaną potraktowani jak króliki doświadczalne. Autorzy Counter-Strike’a zamierzają na ich przykładzie sprawdzić, czy przedsięwzięcie ma w ogóle rację bytu. Jeśli pomysł się przyjmie, nie jest wykluczone, że już wkrótce zobaczymy reklamy w innych produktach stworzonych przez Amerykanów.

Doug Lombardi, który w Valve Corporation pełni funkcję szefa działu marketingu, jest dobrej myśli. Uważa on, że inicjatywa niesie ze sobą spory potencjał i w przyszłości mogłaby pomóc np. twórcom najpopularniejszych modyfikacji, gdyż Ci ostatni otrzymaliby możliwość zarobienia pieniędzy za swoją pracę, właśnie dzięki zyskom z reklam.

W Counter-Strike 1.6 będziemy oglądać reklamy w trzech miejscach: podczas zmagań (na ścianach budynków), po zakończeniu batalii (na tablicy wyników) oraz w trakcie podziwiania potyczek w trybie obserwatora.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej