Tak powinna wyglądać Forza Horizon 6 - oszałamiające demo Unreal Engine 5.2
Na pewno dane nam będzie w domach odpalić grę z taką grafiką. A już na pewno na nadal wpieranej poprzedniej generacji.
Wygląda jak FH5, te detale w praktyce nic nie znaczą a wymagają pewnie ogromnej wydajności
Według Ciebie to na screenie obok wygląda tak samo jak grafika w UE5?
Nie wydaje mnie sie.
No nie tak samo, bo FH5 jest grą, w dodatku zoptymalizowaną tak, że działa nawet na 10-letnich konsolach.
Chodzi o to, że podczas gry byś i tak nie zwrócił uwagi, jak gładki cień zostawia kamień albo jak nartnik tworzy falki śmigając na wodzie. To nie ma dosłownie żadnego znaczenia poza trybem fotograficznym
Śmiem się nie zgodzić, wystarczy ustawić kamerę zza samochodu a obiekty na ekranie będą wystarczająco długo żeby zauważyć różnicę. Poza tym, różnica w jakości modeli, ich gęstości i oświetleniu jest na tyle duża, że serio nie rozumiem jak można twierdzić że podczas gry byłoby to nie do zauważenia.
Piękne tech-demo, które zobaczymy tylko w formie (rozpikselowanego) filmiku na YT lub na PC* w całych 10 kl/s ;)
spoiler start
*na konsolach za to wcale, hue, hue, hue
spoiler stop
Powinna ale nie będzie w wielu różnych powodów ale też dlatego że nie powstaje na UE5
Nie wyglada dużo lepiej od forzy horizon 5, na pierwszy rzut oka ten sam poziom
...nie no jaja sobie robicie, ja tu się spodziewałem jakiejś w miarę wiarygodnej destrukcji otoczenia w tym samego auta a dostałem kolejny smutny tech demo z bajerami które dla 99% graczy kompletnie nie maja żadnego znaczenia
"Lepiej oglądać w 4k a nie skompresowany obraz od IGN" No pewnie że lepiej, ale gdzie? Bo link który wrzuciłeś jest do YT a tam 4k na pewno nie znajdziesz :/
Każdy filmik z UE5 i nowych wersji prezentuje się świetnie. Lubię to oglądać. I zawsze myślę o tym jako o grach za jakieś 10 lat :)
Fajnie że silnik jest w stanie tak szybko i różnorodnie tworzyć lokacje, aczkolwiek chciałbym widzieć gry, które to używają i to nie w minimalnym stopniu ale najlepiej jak się da, przy czym oczywiście dbając o optymalizację. Na razie takich gier nie ma. Większość co używa UE5 i co wygląda co najwyżej dobrze i wymaga drogiego sprzętu. Są jakieś problemy z optymalizcją.
Dlatego trzeba czekać. Wciąż oprócz Arkham Night (który też miał problemy) to chyba nic nie zbliżyło się tak jak ta produkcja do demo z 2011 czy 2012 roku "Samaritan"...Także tego...
Tylko takie ficzery juz były w UE4, chyba jeszcze żadna gra nie w wykorzystała całego potencjału tego silnika z racji ograniczeń sprzętowych konsol. Z UE5 będzie to samo jak nie bardziej z racji że PS5/Xbox SX to są po prostu mocno podrasowane poprzedniczki. A na PC raczej mało kto będzie miał 4080/90 i przyszłości 5080/90
No a dlaczego Forza Horizon? Dlaczego nie np. Gran Turismo, WRC czy GTA? To moze byc wszystko...
Bo GOL to pro-Microsoftowy portal, wiec kazdy sposob by napisac pozytywnie o Microsofcie jest na wage zlota xDD (choc jak sam zauwazyles, ten filmik nie mial NIC z Forzy).
Dosc wspomniec o pewnym panu, ktory na temat Forzy wypowiada sie zawsze jaka to jest super (no chyba, ze nie jest super to wtedy napisze po miesiacu, ze w sumie bylo zle, ale wspanialomyslni tworcy zrobili lepiej), a cokolwiek nie pokaze Gran Turismo to jest slabe i na co xD
Bo imo Forza jest o wiele lepsza od Gran Turismo. W FH wciąż gram a GT po kilku dniach zmuszania się do grania w to "G" odstawiłem na półkę i zbiera sobie kurz.
Taka grafika będzie realna, o ile trasy też będą małe. Dla offroadu to, może być nic trudnego - bo auta jeżdżą powoli. Tyle, że Forza Horizon to szybkie auta i mniejsza gęstość detali na metr kwadratowy. Jeszcze bardziej realne byłoby, gdyby zastąpili Lumen'a statycznym oświetleniem, choć może już w tej wersji engine nie ma zbytnio różnicy - kto wie.
Roślinność jest ładna, ale się nie rusza. Lubię wiatr i na pewno trzeba by odjąć sporą liczbę detali dla bujania drzew itp.
Zamknięte trasy nie byłyby dla mnie też problemem, tylko producenci nie dają atrakcyjnych zasad wyścigu czy rozwoju bazy wyścigowej, lub dają zbyt liniowe wątki + fabuła, której nie chce się słuchać. Sam świetny model jazdy/fizyka przestanie być szybko celem odpalania gry.