autor: Radosław Grabowski
Unreal Engine 3.0 i PhysX w nowej grze FPS
Nie tylko o grze typu MMO dla "dużego przedsiębiorstwa zabawkowego" (pisaliśmy o tym wczoraj) myślą pracownicy amerykańskiej firmy NetDevil. Dowiedzieliśmy się bowiem właśnie, że developerzy z tego studia mają w zanadrzu jeszcze jedną pozycję elektroniczno-rozrywkową, ale z zupełnie innego gatunku.
Nie tylko o grze typu MMO dla "dużego przedsiębiorstwa zabawkowego" (pisaliśmy o tym wczoraj) myślą pracownicy amerykańskiej firmy NetDevil. Dowiedzieliśmy się bowiem właśnie, że developerzy z tego studia mają w zanadrzu jeszcze jedną pozycję elektroniczno-rozrywkową, ale z zupełnie innego gatunku.
Mowa o tajemniczej grze FPS, traktującej o względnie współczesnej walce na terenie zurbanizowanym i przeznaczonej wyłącznie dla komputerów osobistych klasy PC. Na razie autorzy ujawnili, iż w swojej pracy wykorzystują technologię PhysX marki AGEIA, aby zagwarantować realistyczną fizykę w wirtualnym świecie. W użyciu jest także silnik Unreal Engine trzeciej generacji. Więcej informacji uzyskamy w niedalekiej przyszłości.