Ubisoft obiecuje - nowe obrazki z Assassin's Creed III w zamian za wpisy, tweety i re-posty

Marketingowcy z koncernu Ubisoft po raz kolejny sięgają po najlepsze źródło reklamy, czyli entuzjazm graczy. Wydawca gry Assassin's Creed III obiecuje świeżą porcję obrazków z gameplay'a, jeśli fanom uda się zebrać 1.776.000 wpisów, tweetów i re-postów w ramach akcji „Unite to Unlock”.

Aleksander Kaczmarek

15
Ubisoft obiecuje - nowe obrazki z Assassin's Creed III w zamian za wpisy, tweety i re-posty - ilustracja #1
Assassin's Creed III
  1. gatunek: gry akcji
  2. producent: Ubisoft Montreal
  3. wydawca: Ubisoft
  4. termin premiery: 31 października 2012
  5. platformy sprzętowe: PC, Xbox 360, PlayStation 3, Wii U

O tym, jak wyglądać będzie rozgrywka w najnowszej odsłonie serii Assassin's Creed wiemy już co nieco dzięki obrazkom z gry, jakie w ubiegłym miesiącu wyciekły do Internetu. Nie zważając na to koncern Ubisoft stara się podsycać zainteresowanie produkcją studia Ubisoft Montreal i zachęca graczy do udziału w nowej kampanii marketingowej.

Akcja „Unite to Unlock” ma na celu rozesłanie 1.776.000 wiadomości w serwisach Twitter i Facebook. Dlaczego akurat tyle? Nie trudno się domyślić, że liczba 1776 nawiązuje do roku ważnych wydarzeń w historii Stanów Zjednoczonych – uchwalenia Deklaracji Niepodległości oraz szeregu bitew z okresu wojny o niepodległość, w tym na Long Island oraz pod Valcour i Trenton.

Niestety, wygląda na to, że na ujawnienie nowych obrazków z gry przyjdzie jeszcze trochę poczekać. Póki co zainteresowanie akcją „Unite to Unlock” jest raczej niewielkie, a licznik nie przekracza nawet 5% oczekiwanego wyniku. Zainteresowanym większą porcją informacji na temat Assassin's Creed III nie pozostaje więc nic innego jak zapoznać się z zapowiedzią gry na łamach serwisu gry-online.pl.

„Unite to Unlock” to nie pierwsza tego typu kampania reklamowa związana z serią Assassin's Creed. Wcześniej koncern Ubisoft zdecydował się na podobny krok poprzedzający oficjalną zapowiedź Assassin's Creed Revelations. Specjaliści określają takie działania mianem marketingu wirusowego, a ich celem jest rozpowszechnianie informacji o danym produkcie czy usłudze pomiędzy potencjalnymi klientami, w tym przypadku graczami.

  1. Polska strona internetowa akcji „Unite to Unlock”
  2. Oficjalna strona internetowa gry Assassin's Creed III
  3. Dawno temu w Ameryce - Assassin's Creed III
Assassin's Creed III

Assassin's Creed III

PC PlayStation Xbox Nintendo
Data wydania: 30 października 2012
Assassin's Creed III - Encyklopedia Gier
7.6

GRYOnline

7.8

Gracze

7.4

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

Obszerny dodatek do The Binding of Isaac pojawi się 28 maja

Następny
Obszerny dodatek do The Binding of Isaac pojawi się 28 maja

Gra Company of Heroes 2 oficjalnie zapowiedziana przez THQ

Poprzedni
Gra Company of Heroes 2 oficjalnie zapowiedziana przez THQ

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl