Studio Monolith Productions (m.in. Middle-earth: Shadow of War oraz seria F.E.A.R.) pracuje nad innowacyjną grą z otwartym światem. Projekt zaoferuje ulepszoną wersję systemu Nemesis i najpewniej osadzony będzie w realiach science-fiction.
Ogłoszenia o pracę często są świetnym źródłem informacji na temat niezapowiedzianych projektów. Najnowszym tego przykładem stało się Monolith Productions. To znane m.in. z Middle-earth: Shadow of War studio poszukuje kilku pracowników do produkcji opisywanej jako „następna duża innowacja” zespołu.
Deweloper potrzebuje m.in. specjalisty od interfejsu, inżyniera software’owego oraz projektanta systemów postaci. Z wymagań w ofertach pracy wynika, że gra wykorzysta nową wersję autorskiego silnika Monolith Productions oraz będzie miała otwarty świat.
Warto wspomnieć, że z wcześniejszych ofert pracy wiemy, iż produkcja zaoferuje znany z Middle-earth: Shadow of Mordor oraz Middle-earth: Shadow of War system Nemesis, ale najpewniej nie będzie to trzecia część cyklu, gdyż poszukiwany jest również scenarzysta kochający mitologie oraz science-fiction.
Projekt powinien być na dosyć zaawansowanym etapie produkcji. Śródziemie: Cień wojny ukazało się bowiem w 2017 roku, a w maju 2018 roku otrzymaliśmy ostatni dodatek do tej produkcji. Od tego czasu studio nie wypuściło niczego nowego.
Z niecierpliwością czekamy na zapowiedź następnego projektu zespołu. Monolith Productions znane obecnie głównie z serii Śródziemie, ale zespół ma bogatą historię, wypełnioną taką klasyką jak Blood, Aliens vs Predator 2, SHOGO czy cykle No One Lives Forever orazF.E.A.R.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Splinter Cell Remake niespodziewanie wraca w ręce ojca serii, który porzucił go 3 lata temu
55

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.