Twórcy cyklu EverQuest zrobią użytek z Unreal Engine 3.0

Sony Online Entertainment znamy głównie dzięki popularnym grom typu MMOcRPG. Wśród nich znajduje się np. produkt pt. EverQuest II, cechujący się elegancką oprawą wizualną. Ludzie z SOE chcą uczynić jednak kolejny krok naprzód w dziedzinie trójwymiarowej grafiki i właśnie dlatego uzyskali licencję na używanie silnika Unreal Engine 3.0.

Radosław Grabowski

7

Sony Online Entertainment znamy głównie dzięki popularnym grom typu MMOcRPG. Wśród nich znajduje się np. produkt pt. EverQuest II, cechujący się elegancką oprawą wizualną. Ludzie z SOE chcą uczynić jednak kolejny krok naprzód w dziedzinie trójwymiarowej grafiki i właśnie dlatego uzyskali licencję na używanie silnika Unreal Engine 3.0.

Wspomniana technologia zostanie zastosowana w szeregu przyszłych gier pecetowych i konsolowych (platformy nowej generacji). Mowa tu również o nadchodzącej pozycji, powstającej we współpracy z DC Comics - wirtualna wersja uniwersum Supermana, Batmana etc. Już wkrótce developerzy wypowiedzą się dokładniej na temat swoich planów, a my oczywiście natychmiast o tym napiszemy.

Xbox 360 na celowniku autorów Alien Hominid

Następny
Xbox 360 na celowniku autorów Alien Hominid

Defcon zgodnie z planem we wrześniu

Poprzedni
Defcon zgodnie z planem we wrześniu

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl