autor: Radosław Grabowski
Twórcy cyklu EverQuest zrobią użytek z Unreal Engine 3.0
Sony Online Entertainment znamy głównie dzięki popularnym grom typu MMOcRPG. Wśród nich znajduje się np. produkt pt. EverQuest II, cechujący się elegancką oprawą wizualną. Ludzie z SOE chcą uczynić jednak kolejny krok naprzód w dziedzinie trójwymiarowej grafiki i właśnie dlatego uzyskali licencję na używanie silnika Unreal Engine 3.0.
Sony Online Entertainment znamy głównie dzięki popularnym grom typu MMOcRPG. Wśród nich znajduje się np. produkt pt. EverQuest II, cechujący się elegancką oprawą wizualną. Ludzie z SOE chcą uczynić jednak kolejny krok naprzód w dziedzinie trójwymiarowej grafiki i właśnie dlatego uzyskali licencję na używanie silnika Unreal Engine 3.0.
Wspomniana technologia zostanie zastosowana w szeregu przyszłych gier pecetowych i konsolowych (platformy nowej generacji). Mowa tu również o nadchodzącej pozycji, powstającej we współpracy z DC Comics - wirtualna wersja uniwersum Supermana, Batmana etc. Już wkrótce developerzy wypowiedzą się dokładniej na temat swoich planów, a my oczywiście natychmiast o tym napiszemy.