Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 września 2006, 11:20

Tony Hawk's Project 8 na PlayStation 3 bez rozgrywek online

Nie mamy dobrych wieści dla przyszłych posiadaczy konsoli PlayStation 3, którzy nastawili się na rozgrywkę wieloosobową w grze Tony Hawk’s Project 8. Odpowiedzialna za ten produkt firma Neversoft Entertainment zrezygnowała z zaimplementowania opcji pojedynków za pośrednictwem sieci.

Nie mamy dobrych wieści dla przyszłych posiadaczy konsoli PlayStation 3, którzy nastawili się na rozgrywkę wieloosobową w grze Tony Hawk’s Project 8. Odpowiedzialna za ten produkt firma Neversoft Entertainment zrezygnowała z zaimplementowania opcji pojedynków za pośrednictwem sieci.

Tony Hawk's Project 8 na PlayStation 3 bez rozgrywek online - ilustracja #1

Winę za zaistniałą sytuację ponoszą przedstawiciele koncernu Sony, którzy nie dostarczyli producentowi jakichkolwiek danych dotyczących obsługi trybu online w nowej konsoli. Na ewentualne poprawki nie ma już czasu. Program trafi na rynek w listopadzie bieżącego roku, a co za tym idzie, będzie jednym z tytułów startowych dla PlayStation 3.

Niekompetencja ze strony Sony zapewneboli twórców gry podwójnie. Przedstawiciele studia Neversoft Entertainment od dawna wspierają konsole japońskiego koncernu, na dodatek to właśnie ta firma jako pierwsza wprowadziła tryb online do programu przeznaczonego na PlayStation 2 – mowa tu oczywiście o grze Tony Hawk’s Pro Skater 3.

Tony Hawk's Project 8 na PlayStation 3 bez rozgrywek online - ilustracja #2

Najbardziej rozbudowane opcje rozgrywek wieloosobowych w Tony Hawk’s Project 8 czekają na posiadaczy konsoli Xbox 360. Użytkownicy usługi Xbox Live docenią z pewnością możliwość zabawy w osiem osób naraz, a także obecność mini-gry o nazwie Walls, która pod względem zasad przypomina klasycznego Węża (Snake).

Więcej informacji o Tony Hawk’s Project 8 uzyskasz po przeglądnięciu materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej