Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 7 października 2012, 17:38

autor: Adrian Werner

Tom Clancy's Ghost Recon Online - test na notebooku ASUS R500V

Testujemy grę Tom Clancy's Ghost Recon Online na notebooku ASUS R500V.

Tom Clancy's Ghost Recon Online to jedna z najlepszych darmowych strzelanek wydanych w tym roku. Warto więc sprawdzić czy da się w nią komfortowo grać również na słabszym z naszych notebooków.

Po dokładny opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G75V.

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Procesor:  Dual Core 2.4 GHz
Pamięć RAM: 2 GB (Windows XP) / 3 GB (Vista/7)
Karta grafiki:  GeForce 8400M

REKOMENDOWANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Procesor:  Intel Core I7 1.6 GHy
Pamięć RAM: 2 GB (Windows XP) / 3 GB (Vista/7)
Karta grafiki:  GeForce GTX 460M

Jak widać wymagania są raczej standardowe. Przypomnijmy, że wykorzystany przez nas w teście ASUS R500V ma procesor Intel Core i5 3210QM 2.5 GHz, 6 GB pamięci RAM i dedykowaną kartę grafiki NVIDIA GeForce GT 630M z 2 GB pamięci.

Ustawienia średnie, rozdzielczość 1366 x 768

Testowanie zacząłem od ustawień średnich w rozdzielczości 1366 x 768. Rezultaty były bardzo dobre. Średnia prędkość na poziomie 53 klatek na sekundę to wynik zapewniający pełen komfort zabawy, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że jednocześnie nie zdarzały się spadki poniżej 47FPS-ów. Tym samym nie pojawiały się żadne spowolnienia, które mogłoby przeszkadzać w zabawie.

Ustawienia wysokie, rozdzielczość 1366 x 768

Podwyższenie ustawień ze średnich do wysokich nie spowodowało znacznego spadku wydajności. Przez większość czasu silnik wyświetlał powyżej 40 klatek na sekundę, ale sporadycznie zdarzały się spadki poniżej tego poziomu. Trudno było je jednak zauważyć podczas rozgrywki i wcale nie przeszkadzały w zabawie

Podsumowanie

ASUS R500V dobrze wypadł w starciu z Tom Clancy's Ghost Recon Online. Nawet na ustawieniach wysokich notebook nie miał żadnych problemów z wygenerowaniem płynnej grafiki, pozbawionej jakichkolwiek poważnych zacięć.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej