Techland zapowiada kontynuację przygód Kapitana Pazura
Firma Techland, producent silnika graficznego Chrome, ujawniła pierwsze informacje poświęcone kontynuacji blisko dziesięcioletnich już przygód kota pirata o imieniu Kapitan Pazur. Kapitan Pazur II zostanie wydany na przełomie października i listopada bieżącego roku na komputerach klasy PC.
Firma Techland, producent silnika graficznego Chrome, ujawniła pierwsze informacje poświęcone kontynuacji blisko dziesięcioletnich już przygód kota pirata o imieniu Kapitan Pazur. Kapitan Pazur II zostanie wydany na przełomie października i listopada bieżącego roku na komputerach klasy PC.
W grze przejmiemy kontrolę nad tytułowym bohaterem, zmuszonym do wzięcia udziału w nierównej walce z bandą Kapitana Dogera, przebiegłego psa pragnącego wprowadzić w życie swój niecny plan. W bitwach nie będą nam już na szczęście przeszkadzać dawni przyjaciele – z kapitanem La Roux na czele – którzy po spotkaniu z Pazurem w pierwszej odsłonie serii postanowili zejść ze złej drogi.
Z oświadczenia prasowego firmy możemy się ponadto dowiedzieć, że system rozgrywki nie będzie odbiegać zanadto od tego, który mogliśmy przetestować w zeszłym już wieku. W dalszym ciągu będziemy mieć do czynienia z klasyczną platformówką przeznaczoną dla młodszych odbiorców. Tym razem jednak będziemy mogli liczyć na znacznie bardziej urozmaicony i, co najważniejsze, interaktywny świat. Kapitan Pazur będzie w stanie nie tylko niszczyć napotkane przeszkody, ale także wypalać przeszkadzające mu zarośla oraz ścinać drzewa. Ponadto będzie mógł wykorzystywać w walkach różnego rodzaju broń białą (rapiery, szable itp.), beczki z prochem, armaty, liny oraz zmyślną tratwę. W trakcie podróży Pazur natknie się na zróżnicowanych przeciwników: piratów Kapitana Dogera, śnieżnych strażników wyspy Frozeland, a także plemię Choproka. Każdy z głównych poziomów będzie natomiast zwieńczony bitwą z olbrzymim bossem. Od czasu do czasu, gracz będzie mógł nieco odpocząć od licznych pojedynków. Pomogą mu w tym mini-gry – zjazd na bambusowej desce, jazda w lodowej rynnie oraz lot na ognistym smoku.
Polska premiera Kapitana Pazura II zostanie przeprowadzona na przełomie października i listopada bieżącego roku. Poniżej prezentujemy pierwsze zrzuty ekranowe (oprawa graficzna gry powstaje przy wykorzystaniu wspomnianego juz Chrome Engine) oraz jedną z kilku udostępnionych grafik koncepcyjnych: