autor: Radosław Grabowski
Szczegóły nt. nowych planów Valve Software
Realistyczne oświetlenie typu HDR (High Dynamic Range) w świecie produktów firmy Valve Software ma być wkrótce osiągalne nie tylko w Day of Defeat: Source i Half-Life 2: Lost Coast (vide news z 28 października 2005), lecz także w Counter-Strike: Source. Autorzy właśnie nieco dokładniej wypowiedzieli się na temat zmian w tej ostatniej pozycji, o których ogólnikowo pisaliśmy przed siedmioma dniami.
Realistyczne oświetlenie typu HDR (High Dynamic Range) w świecie produktów firmy Valve Software ma być wkrótce osiągalne nie tylko w Day of Defeat: Source i Half-Life 2: Lost Coast (vide news z 28 października 2005), lecz także w Counter-Strike: Source. Autorzy właśnie nieco dokładniej wypowiedzieli się na temat zmian w tej ostatniej pozycji, o których ogólnikowo pisaliśmy przed siedmioma dniami.
Otóż wymienioną na początku niniejszego tekstu technologię zobaczymy podczas zabawy na zmodyfikowanej wersji poziomu de_nuke, widocznej na pierwszym z poniższych screenshotów. Dwa kolejne zrzuty ekranowe stanowią zbliżenia dodatkowych modeli postaci, czyli partyzanta i członka francuskiej jednostki antyterrorystycznej o nazwie GIGN (Groupe d’Intervention de la Gendarmerie Nationale). Wspomniane bonusy zostaną udostępnione użytkownikom w ciągu kilku nadchodzących tygodni (rzecz jasna za pomocą systemu Steam), podobnie zresztą jak nowa mapa (Argentan) dla DoD: Source.