Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Streamerzy są wściekli. Wykorzystali ich marketingowcy

21.08.2020 12:25
1
prd
36
Pretorianin

Jak mi tych streamerskich parów nie żal, tak tym razem mam nadzieje, że się z firemką odpowiednio rozliczą. Jak zostało wspomniane - takie praktyki są raczej nielegalne i powinny być poniżej godności jakiegokolwiek podmiotu gospodarczego, a już na pewno nie napawać odbiorców ciekawością, a gniewem (czarny PR).

21.08.2020 12:30
Matysiak G
😊
2
4
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Niedługo strach się będzie schylić, bo ci baner na dupie przykleją.

21.08.2020 12:47
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Piotrek.K
203
... broken ...

Ktos kojarzy moze co to za gra w 0:53?

21.08.2020 12:51
Toxicator
3.1
Toxicator
115
Pretorianin

To są CGI dla tej reklamy, to nie prawdziwe gry.

21.08.2020 13:12
😂
02.09.2020 19:18
3.3
zanonimizowany947165
46
Generał

Może się piszę a nie "moze" w przedszkolu jesteś?

21.08.2020 15:36
keeper_4chan
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
keeper_4chan
104
Generał

Jak widać i marketingowcy potrafią exploty wykorzystać w reklamowaniu się.
Sporo streamerów ma automatyczne czytanie dotacji, a sporo ludzi ma adblock'a, to czemu by tego nie wykorzystać :D

21.08.2020 19:24
lis2518
4.1
lis2518
87
Konsul

Bo jest to sprzeczne z regulaminem i jest także to słabe moralnie? Mnie to na przykład nie zachęciło do kupna ich produktów tylko wywołało efekt odwrotny. Nie wiem co za geniusz to wymyślił ale powinien wylecieć z roboty.

post wyedytowany przez lis2518 2020-08-21 19:28:40
21.08.2020 15:47
5
odpowiedz
zanonimizowany558287
180
Senator

Właśnie przez takie działania powstają adblocki. Za nachalne i durne reklamy.

Tak lekko nawiązując do tematu - jak mnie ostatnio wkurzają reklamy na youtube tych bzdurnych gierek ze sklepu typu AFK Arena, każda kolejna coraz głupsza i bardziej żenująca.

23.08.2020 21:20
LoboOstatniCzarnianin
😍
6
odpowiedz
LoboOstatniCzarnianin
27
Centurion

hahaha :D i bardzo dobrze :) akurat w tym wypadku brawa dla marketingowców

Wiadomość Streamerzy są wściekli. Wykorzystali ich marketingowcy