Startuje CDPROgram - nowy program lojalnościowy CD Projektu
CD Projekt poinformował o starcie otwartych testów CDPROgramu – nowego programu lojalnościowego firmy, skierowanego do stałych klientów.
CD Projekt poinformował o starcie otwartych testów CDPROgramu – nowego programu lojalnościowego firmy, skierowanego do stałych klientów.
CDPROgram umożliwia graczom ściąganie wybranych gier z oferty serwisu Good Old Games, uruchomionego przez CD Projekt w 2008 roku (wymagana rejestracja). Do zakupów wykorzystywana jest nowa waluta, tzw. CDPunkty, która zastąpiła wirtualne pieniądze (wPLN). Punkty lojalnościowe otrzymuje się za zakup gier z katalogu CD Projektu i ich rejestrację na łamach CDProjekt.pl.
Aktualnie w ofercie CDPROgramu znajduje się dwanaście pozycji (do dziesięciu tytułów z czasu bety doszły Dukem Nukem 3D: Atomic Edition oraz Myst: Masterpiece Edition):
Gry za 300 CDPunktów:
- Disciples 2 Gold
- Heroes of Might and Magic III: Complete Edition
- Prince of Persia: Sands of Time
- Sacred Gold
- Sensible Soccer 2006
- Duke Nukem 3D: Atomic Edition
Gry za 150 CDPunktów:
- Broken Sword: The Sleeping Dragon
- Cannon Fodder
- Flatout
- Gorky 17
- Simon the Sorcerer 2
- Myst: Masterpiece Edition
CD Projekt obiecuje, że co miesiąc baza będzie rozbudowywane o kolejne tytuły, a gracze mają mieć realny wpływ na ich wybór. Ponadto firma liczy na reakcję z Waszej strony, w tym komentarze, w których zamieścicie propozycje nt. rozwoju CDPROgramu. Więcej informacji na jego temat znajdziecie w tym miejscu.