autor: Artur Falkowski
Starshatter: The Gathering Storm w "złocie"
Nieco ponad miesiąc temu ogłoszone zostały prace nad kontynuacją tworzonej przez Destroyer Studios gry Starshatter: The Gathering Storm będącej połączeniem kosmicznego symulatora i strategii czasu rzeczywistego. Jak poinformował wydawca, Matrix Games, produkcja zakończyła się – produkt osiągnął status „złoty” i trafił do tłoczni.
Nieco ponad miesiąc temu ogłoszone zostały prace nad kontynuacją tworzonej przez Destroyer Studios gry na PC, Starshatter: The Gathering Storm, będącej połączeniem kosmicznego symulatora i strategii czasu rzeczywistego. Jak poinformował wydawca, Matrix Games, produkcja zakończyła się – gra osiągnęła status „złoty” i trafiła do tłoczni.
Przypominamy, że Starshatter pozwoli nam wcielić się w pilota niewielkiego statku kosmicznego, który dzięki swoim osiągnięciom na polu bitwy powoli awansuje, by w końcu przejąć dowodzenie nad całą armadą.
Walki nie będą ograniczać się do bitew w przestrzeni kosmicznej. Będziemy mogli lądować na przeróżnych planetach, a nawet bombardować znajdujące się na ich powierzchni bazy.
Grę będzie można ukończyć wielokrotnie, ponieważ misje generowane są na podstawie naszych dotychczasowych dokonań. Jeżeli niezbyt będziemy sobie radzili z danym typem zadania (np. eskortą), dowództwo odsunie nas od takich misji i zleci nam inne, nie zawierające już w sobie czynności, z którymi sobie nie poradziliśmy.
Każde dobrze wypełnione zadanie zwiększa nasz prestiż, a co za tym idzie, otwiera drogę do nowych statków kosmicznych i lepszego uzbrojenia.
Data premiery nie została jeszcze ujawniona. Wydawca mówi jednak, że gra ukaże się „niedługo”.