Stardock stworzy „przyjazne graczom” zabezpieczenie gier
Jest, jest jest jest!!! W końcu będzie normalny system zabezpieczeń. A z tym ściąganiem gry to rarytas!
No, nie udaję, że jestem wielce ciekaw, czy w końcu wymyślą jakieś skuteczne zabezpieczenie, by wilk był syty i owca cała...
No bardzo jestem ciekaw co z tych zabezpieczeń wyniknie.
@GunnarDAN
Zabezpieczenie jak zabezpieczenie, będzie złamane, ale tu chodzi o to żeby było przyjazne dla gracza kupującego oryginał.
Super pomysł. Mi wystarczy tylko aby nie trzeba było machać płytkami, bo się niszczą. A reszta- to już tylko dogadzanie nam ;) Ten pomysł z kontem i pobieraniem tytułów bardzo dobry.
Dokładnie, dziwię się, że jakoś prawie nikt nie pamięta o Steamie (oprócz postu wyżej) - przecież to prawie identyczne założenia jak jest napisane w newsie. Co ciekawe, mogę stwierdzić jako użytkownik Steama, że wszystko w nim się jak na razie sprawdza jak najlepiej.
dobra gra nie potrzebuje zabezpieczen antypirackich bo i tak swietnie sie sprzeda.jesli nie posiada tych DRM itd to automatycznie mniej kosztuje, korzystanie z gry jest duzo mniej uciazliwe itd. a ze na rynku duzo gniotow to zabezpieczaja je jak sie da, dema nie wypuszcza i kup czlowieku kota w worku, ktorego bedziesz dlugo zalowal...szacunek dla Stardock
święta racja 7ymek, przykład: GTA IV, ona pewnie nie będzie miała kosmicznych zabezpieczeń (patrz GTA:SA)nie sciągne z sieci bo kupuje oryginała bo wiem ze będzie dobra i chce się w ten sposób odwdzięczyć twórcom. Pzrd
Stardock ma dawna impulse (korzystam i jestem zadowolony), to dla tych co porownuja idee z newsa do steama. Swoja droga dostalem to na maila - http://www.stardock.com/media/stardockcustomerreport-2008.pdf mozna poczytac o najnowszych planach i podejsciu stardock do drm. Krotki cytat " Digital Rights Management is one of the most misunderstood concepts in the industry. DRM has become a catch-phrase for basically any type of copy protection. Stardock’s position isn’t anti-DRM or anti-copy protection but rather anti-stupid-DRM and anti-stupid-copy protection. "
Po co kopiować steam'a ? :)
Najlepsze zabezpieczenie to numer seryjny i dobry multiplayer(ewentualnie singiel korzystający z sieci).
Wyżej opisane zabezpieczenie sprawdza się w wielu grach, gdzie MP odgrywa bardzo znaczącą rolę ;) Blizzard również nie ma strasznie dużych powodów do zmartwień ze strony piratów właśnie za sprawą dobrego MP w ich grach. Zamiast siedzieć i tułać jakby tu grę zabezpieczyć to siedzą i dopracowują ją w każdym calu ;)
A to ciekawe... Mam nadzieję że uda im się stworzyć coś takiego.
spoiler start
Jestem też za wybudowaniem obozów koncentracyjnych dla "piratów". Niech cierpią za to co zrobili!
spoiler stop
Rafał L --> nawet jeśli będzie kosztować 160zł jak to ostatnio podali na GOLu?W dodatku po angielsku lol