autor: Szymon Liebert
Star Wars: The Old Republic nagrodzi także neutralnych graczy
W Star Wars: The Old Republic nie trzeba będzie opowiadać się po Jasnej lub Ciemnej Stronie Mocy, aby zyskać dostęp do potężnych przedmiotów. Jedna z przyszłych aktualizacji wzbogaci system o nagrody dla bohaterów neutralnych.
W Star Wars: The Old Republic bardzo często dokonujemy wyborów moralnych, pomiędzy dobrem i złem. Każdy z nich popycha bohaterów w kierunku Ciemnej lub Jasnej Strony Mocy. A co z graczami, którzy nie chcą opowiedzieć się po żadnej z nich? Firma BioWare zamierza nagradzać także balansowanie pomiędzy dwiema skrajnościami.
Tworząc system Jasnej i Ciemnej Strony Mocy, studio BioWare było świadome, że wielu graczy będzie starało się rozwinąć postacie w jednym z tych kierunków. Autorzy gry nie zapomnieli o osobach neutralnych. „Taka opcja zostanie rozwinięta w przyszłych aktualizacjach”, wyjaśnił James Ohlen, jeden z producentów. Wkrótce osoby unikające skrajności zostaną za to nagrodzone.
Nowy system pozwoli wykreować przykładowo „szarego Jedi”, który nie opowiada się wyraźnie po żadnej z dwóch stron Mocy. „Nie będzie potrzeby uciekania się do ekstremalnych rozwiązań, aby otrzymać nagrodę”, powiedział Ohlen. W ten sposób producent chce umożliwić graczom prowadzenie odmiennego stylu gry od dwóch wspomnianych opcji.
Tworząc SWTOR, firma BioWare podchodziła ostrożnie do całego systemu Jasnej/Ciemnej Strony Mocy. Chodziło o to, aby nie wpływał on w zbyt dużym stopniu na późniejsze fazy rozgrywki. Kolejne aktualizacje trochę to jednak zmienią. „Przedmioty dla Jasnej, Ciemnej i neutralnej frakcji staną się o wiele potężniejsze”, obiecuje przedstawiciel studia.