Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sony przeprasza za awarię PlayStation Network i próbuje odkupić winy, oferując PS Plus za darmo. Graczom to nie wystarcza, domagają się szczegółowych wyjaśnień

09.02.2025 10:56
1
10
CzyCieBoli
25
Konsul

"powinniście dać nam grę" XD
"5 dni" <- no a ile za awarie 24h?

"To miłe, ale czy moglibyście też powiedzieć nam, co się stało i jak zamierzacie uniknąć tego w przyszłości?"
o to to. Wyjaśnienia by się przydały. Żeby wiedzieć że są na tyle profesjonalni że ogarnęli problem, znaą przyczynę i zrobią co mogą by się nie powtórzyło

09.02.2025 10:56
1
10
CzyCieBoli
25
Konsul

"powinniście dać nam grę" XD
"5 dni" <- no a ile za awarie 24h?

"To miłe, ale czy moglibyście też powiedzieć nam, co się stało i jak zamierzacie uniknąć tego w przyszłości?"
o to to. Wyjaśnienia by się przydały. Żeby wiedzieć że są na tyle profesjonalni że ogarnęli problem, znaą przyczynę i zrobią co mogą by się nie powtórzyło

09.02.2025 11:07
😂
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
BlackTone
40
Generał

CzyCieBoli Może jeszcze frytki do tego?

09.02.2025 11:16
😢
2.1
3
zanonimizowany1404819
1
Pretorianin

Lista jak robić Damage Control z centrali już przyszła Urumodku? Może byś poprosił w końcu o przelew, bo jako wierny akolita kawałka plastiku nadal za darmo to robisz od tylu lat.

09.02.2025 14:22
Mqaansla
2.2
Mqaansla
39
Generał

BlackTone
Może jeszcze frytki do tego?

Co jak co ale 5 dni za nawet za "zaledwie 24 godzinną" awarie to jest praktycznie jałmużna. Na pewno znajdzie się parę osób które mogły mieć tylko ten jeden dzień w miesiącu, powiesz wyjątki odpowiem tak: jeśli ktoś ma czas na grę tylko w weekendy (co jest co najmniej bardzo prawdopodobne zwłaszcza u konsolowców) to te pięć dni nie jest praktycznie obrazą? strzeleniem klienta z otwartej dłoni w przysłowiowy py*k?
Przez te 24 godziny jesteś tydzień grania w plecy, a oni w zamian "przypadkowo" oddają ci bezużyteczną ilość, bo 5 dni to akurat skończy się przed kolejnym weekendem...

Na domiar złego, traktują to jakby wciąż były lata 90 - a przecież to oni sami też skorumpowali granie: codziennym loginem, dungeon/raid lockami, daily questami, battlepasami i innymi generatorami nawyków i FOMO.
Gdzie rekompensata za FOMO's MO = missing out? Gracze stracili, przegapili okazje, są do tyłu.
Co z innymi abonamentami/subskrypcjami gier i usług których czas sobie radośnie ucieka niezależnie od tego czy PSN działa czy nie.

A to tylko to co na szybko wpadło mi do głowy, jak zobaczyłem nagłówek...

post wyedytowany przez Mqaansla 2025-02-09 14:59:36
09.02.2025 14:28
Cziczaki
2.3
2
Cziczaki
195
Renifer

Jak ktoś ma jeden dzień w miesiącu na granie to nie kupuje PS+.

09.02.2025 11:19
Qverty
😂
3
odpowiedz
4 odpowiedzi
Qverty
44
Yarpen z Morii

firma wręczy wszystkim członkom PlayStation Plus dodatkowe pięć dni

OOOO DOBRY PAN ŁASKAWY PAN

Lmao, myślałem że KAŻDY gracz dostanie darmowy miesiąc, albo chociaz te 14 dni, myślę że to byłoby ok a oni wysrali się 5 dniami i to tylko dla obecnych subskrybentów.

Czyli mi jako komuś kto nie ma subskrybcji należy się ch*j do dupy tak? Z resztą te 5 dni to niech sobie wsadzą w pompkę.

post wyedytowany przez Qverty 2025-02-09 11:21:09
09.02.2025 12:20
Piotr_85
😃
3.1
Piotr_85
23
Legionista

Może jeszcze powinni Ci dać darmowe wakacje i samochód :D Nie dziwię się że z polaków się śmieją że to cebularze jak nawet tutaj w komentarzach janusze dają popis. Mogli nic nie dawać a dali 5 dni ale i tak źle. Jak elektrownia ma problem i masz awarię w dostawie prądu przez pół dnia to potem też żądasz od nich miesiąca prądu za darmo :D Chciałbym zobaczyć które firmy są takie hojne i dają ci takie gratisy :P

"Czyli mi jako komuś kto nie ma subskrybcji należy się ch*j do dupy tak" Tak, Skoro nie korzystasz z usługi to jak ma się Ci niby należeć odszkodowanie skoro nie jesteś klientem usługi. :D Jak intel zaliczył wtopę z procesorami to ma też dawać odszkodowanie właścicielom AMD haha. Od razu zaznaczę ze pozostałe usługi online poza ps+ są darmowe więc w tym wypadku też się nic nie nalezy. Czekasz grzecznie aż PS Store czy online w F2P zacznie działać.

post wyedytowany przez Piotr_85 2025-02-09 12:20:55
09.02.2025 14:22
3.2
Wuj Chłodek
4
Junior

Skasuj ten żałosny komentarz, Janek, póki niewielu go przeczytało.

09.02.2025 17:04
😂
3.3
Akuzativ1994
18
Konsul

Ja pierdziele, jaka cebula. Śmiech jest z grażyn, które za 1zł promocji dają się pokroić, a tu mamy takie same rodzynki XD

09.02.2025 20:55
serieapl
3.4
serieapl
66
Pretorianin

Cebula level HARD

09.02.2025 11:46
dj_sasek
😉
4
odpowiedz
dj_sasek
165
Freelancer

Dawać Raport 8D.

09.02.2025 12:22
-=Esiu=-
5
4
odpowiedz
-=Esiu=-
210
Everybody lies

Via Tenor

dej miesionc darmowego plusa, mom chorom konsolem...

Roszczeniowość level hard-expert-master

post wyedytowany przez -=Esiu=- 2025-02-09 12:23:12
09.02.2025 12:36
6
1
odpowiedz
CyberLifeAndroid&#35;4321994
1
Legionista

5 dni dodatkowej subskrypcji za 1 dzień usterki
Stosunek 1:5, jeszcze źle?

09.02.2025 12:37
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
LokalnyRzezimieszek
7
Konsul

Piotr_85
Typie.
Zdziwiłbyś się jak SPORO więcej ludzi poza Polską, którzy nie są Polakami kombinuje jak zaoszczędzić na subskrypcjach, grach ogólnie na życiu.

Czasy nie są łatwe, każdy kombinuje, a pierdzielenie i wyzywanie kogoś od cebul udowadnia że taka osoba ma nasrane w łbie.

Po nicku zgaduje że masz 40lat, ale mentalnie zatrzymałeś się na przedszkolu. Wyrazy współczucia dla rodziny.

09.02.2025 13:13
7.1
7
Zdyszany Mleczarz
22
Legionista

Oszczędność i kalkulowanie to jedno, ale skamlenie i jęki o zadośćuczynienie nieadekwatne do sytuacji to drugie (na szczęście typowe nie tylko dla naszej nacji). Gość ma rację i nie zatrzymał się na przedszkolu, wręcz przeciwnie, wyjaśnił przedszkolakowi (lub debilowi), że nie posiadając abonamentu nie był ofiarą awarii stąd nie należy mu się żadna rekompensata.

09.02.2025 17:06
😂
7.2
2
Akuzativ1994
18
Konsul

To jest cebula i jakbyś nie próbował zakłamywac rzeczywistości ten fakt się nie zmieni.
Skomleć, że dają "tylko" 5 dni, a nie dwa tygodnie to jest wręcz czosnek, a nie cebula xD
Jak ktoś musi skomleć o takie coś, niech przemyśli czy może w ogóle sobie pozwolić na taką rozgrywkę jak granie. Może niech się zastanowi nad swoim życiem i podniesie swoje kwalifikacje na rynku pracy, a nie się zajmuje głupotami, skoro musi błagać o parę dodatkowych dni PSN, które i tak kosztują grosze.

post wyedytowany przez Akuzativ1994 2025-02-09 17:13:11
09.02.2025 21:02
7.3
Wuj Chłodek
4
Junior

Skasuj ten żałosny komentarz, Janek, póki niewielu go przeczytało.

09.02.2025 13:00
Felipe
😂
8
odpowiedz
Felipe
13
Marked of Kane

Zamiast tego badziewia 5 dni PS Plus to bym wolał dostać kasę do portfela na PS i coś kupić. Przynajmniej miałbym to na zawsze i byłoby moje.

09.02.2025 13:58
baltazar1908
9
odpowiedz
baltazar1908
35
Konsul

dobrze że w ogóle coś dali.

09.02.2025 14:42
10
odpowiedz
1 odpowiedź
LokalnyRzezimieszek
7
Konsul

Awaria to efekt przecieku danych, zmieniajcie lepiej hasła i włączcie w końcu 2FA.
Oczywiście Sony nie powie wprost co i jak, bo ich ludzie zjedli żywcem i wyglądało by to bardzo źle PRowo.
Ceny PSN idą w górę, a jakość usług jak za czasów PS3 ;)

09.02.2025 16:00
10.1
BlackTone
40
Generał

A co wujek w Sony ci powiedział? Nie? To po co pleciesz bzdury. Anonymous które zhakowało Sony w 2011 roku już dawno nie istnieje i innych grup nie ma, a awaria zawsze może wystąpić

09.02.2025 14:48
Gimemoa
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Gimemoa
5
Centurion

Pierdzielę, co za roszczeniowa grupa gówniarzy (sorry, ale inaczej tego nie mogę nazwać). W każdym systemie ma prawo zadziać się awaria, a taka długa oznacza, że był naprawdę spory problem. Że coś dają to tylko dobra wola, bo tak naprawdę nie musieliby dawać nic bo nie ma za co. Ale teraz to każdy za byle co chciałby ogromną rekompensatę bo tak. A stosunek 5 dni za 1 i tak jest naprawdę spoko opcją.

11.02.2025 13:43
11.1
1
DuN3rr
30
Chorąży

"nie musieliby dawać nic". No nie, ps plus jednak coś kosztuje i nie jest rozdawany za darmo, więc przynajmniej równowartość czasu kiedy usługa nie była dostępna się należy. A że dali 5 to całkiem dobrze o nich świadczy.

Co do informacji na temat tego co się stało to jestem za, żeby było trochę bardziej transparentni, ale zaś, oczekiwanie że mają coś zrobić by awaria się nie powtórzyła jest niedorzeczne i nie zgodne z realiami.

11.02.2025 14:12
Gimemoa
11.2
Gimemoa
5
Centurion

"nie musieliby dawać nic". No nie, ps plus jednak coś kosztuje i nie jest rozdawany za darmo, więc przynajmniej równowartość czasu kiedy usługa nie była dostępna się należy.

Ok, tutaj się zgodzę, mój błąd. Ale reszta to naprawdę roszczeniowość level "Karen" ;)

09.02.2025 16:49
Alosik
12
odpowiedz
1 odpowiedź
Alosik
27
Pretorianin

Mogli nie dać nic tylko powiedzieć, że naprawili, ale się szarpnęli na te 5 dni i jeszcze jęki, że mało? Wam to się serio w dupach poprzewracało xD

5 dni za niecałą dobę awarii i to też nie u wszystkich to całkiem dobra rekompensata.

11.02.2025 13:45
12.1
DuN3rr
30
Chorąży

Trochę więcej niż 24h, w weekend. Ale 2 dni było by już spoko.

Ale wiesz jak to jest, dasz dłoń do będą się domagać całej ręki

09.02.2025 17:47
13
odpowiedz
PCMREpic
42
Konsul

Ale cebula w komentarzach, bo dali 5 zamiast 14 xD Jak ktoś skamle o coś takiego to raczej niech wyłączy sprzęt, na którym pisze i oszczędza, bo ewidentnie ma problem z dochodami.
Ale taki człowiek musi być żałosny na co dzień.
Ciekawe ile on przeznaczył na jakieś cele charytatywne w ostatnim czasie.
Zakładając, że użytkowników PS Plusa jest 50mln, to 5 dni dla sony, to potencjalny zysk 200 mln zł. Oczywiście zakładając, że każdy kupuje po pełnej cenie, a tak na pewno nie jest.
Dla usługi, która ma ogromną bazę, nawet 5 dni robi duże sumy.
295:365=0,8*5=4*50mln=200mln.

09.02.2025 18:51
14
1
odpowiedz
tr00y
32
Pretorianin

Ja zamiast tych 5 darmowych dni wolałbym wyjaśnienia, co spowodowało tą awarię.

post wyedytowany przez tr00y 2025-02-09 19:05:54
09.02.2025 19:52
15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Lookinowt
50
Generał

Sony ze swoim Playstation może czyścić buty Steamowi. Tam takie awarie się nie zdarzają. No ale to całe Sony to jakaś januszerka. W dodatku dają jakieś śmieszne rekompensaty i to wybranym klientom, sam chciałem pograć w efootball oczywiście nie mogłem bo ich serwery z ziemniaka się wyłączyły. Przynajmniej wiem że na Sony nie ma sensu liczyć i lepiej docelowo grać na PC a nie jakichś żałosnych konsolach i niestabilnych systemach.

09.02.2025 20:06
15.1
PCMREpic
42
Konsul
Image

Tymczasem Steam miejsc temu :D
Co zaoferował graczom, którzy nie mogli korzystać ze steam - nic.

11.02.2025 13:47
15.2
DuN3rr
30
Chorąży

Tylko na steamie nie ma abonamentów na granie w sieci, więc gracze tracą tylko czas, a więc steam nie jest niczego winny.

09.02.2025 21:07
hardcoholic
16
odpowiedz
hardcoholic
148
Arten

"powinniście dać nam grę czy coś, to jest tyle co nic"; "myślałem że KAŻDY gracz dostanie darmowy miesiąc, albo chociaz te 14 dni"; "to jest praktycznie jałmużna"; "z otwartej dłoni w przysłowiowy py*k?"

To juz nie jest cebula, tylko oznaka lekkiego spier***enia umyslowego. Tacy nie powinni grac, tylko udac sie do specjalisty albo chociaz wyjsc spotkac sie z normalnymi ludzmi. Zyczylbym sobie zeby wszystkie awarie nie trwaly dluzej niz 24h :]

10.02.2025 05:48
Koncypery
17
odpowiedz
1 odpowiedź
Koncypery
28
Chorąży

Tak z ciekawości.
A co z tymi co nie mieli aktywnej usługi PS Plus? Przecież, też nie mogli grać. Nie uruchamiały się gry w wersjach cyfrowych i dodatkowo są jeszcze gry darmowe.

11.02.2025 13:49
17.1
DuN3rr
30
Chorąży

Gry się odpalały po 3-4 próbach, nawet gry sieciowe tj enlisted działały podczas awarii

Jeżeli płacisz za usługę, a jej nie dostajesz, to należy się zwrot. Jeżeli nie płacisz, to się nie należy

post wyedytowany przez DuN3rr 2025-02-11 13:51:14
10.02.2025 07:40
18
odpowiedz
Sev125
52
Centurion

Gry cyfrówki normalnie działały ba nawet dało się pobrać to co się ma w bibliotece nie działały jedynkę funkcje online.

10.02.2025 07:48
19
odpowiedz
Ryuk666
1
Junior

Dla mnie to te 5 dni mogą sobie wsadzić w D..... nie jestem żebrakiem stać mnie na ps plusa i jałmużna również nie jest mi potrzebna, w tygodniu człowiek pracuje a w weekend chce trochę się odmóżdżyć tak wiec dla mnie strata możliwości grania w D4 w ten dzień jest nieodwracalna, rozumiem że awarie się zdarzają tak więc przynajmniej mogli by się porządnie wytłumaczyć co się stało i jaki mają plan aby to się więcej nie powtórzyło.

10.02.2025 08:38
JackiMode
20
odpowiedz
1 odpowiedź
JackiMode
15
Legionista

Przedłużenie komuś na siłę PS+ o 5 dni może spowodować, że ta osoba nie załapie się na przyszłe promocje na PS+ (gdyż ostatnie lata są tylko dla osób bez aktywnej subskrybcji) - to jest już nie fajne.

12.02.2025 14:00
Von Hartge
20.1
Von Hartge
43
Centurion

Bzdura, od trzech lat kupuję co roku +Extra w promocji dla aktywnych użytkowników, zazwyczaj ze zniżką 25-33%
Promocje pojawiają się w okolicach maja-czerwca i pod koniec roku... a jeśli plotki się potwierdzą, to już za parę dni, 14 lutego też powinna się pojawić obniżka na abonamenty.

Wiadomość Sony przeprasza za awarię PlayStation Network i próbuje odkupić winy, oferując PS Plus za darmo. Graczom to nie wystarcza, domagają się szczegółowych wyjaśnień