Sony przeprasza za awarię PlayStation Network i próbuje odkupić winy, oferując PS Plus za darmo. Graczom to nie wystarcza, domagają się szczegółowych wyjaśnień
"powinniście dać nam grę" XD
"5 dni" <- no a ile za awarie 24h?
"To miłe, ale czy moglibyście też powiedzieć nam, co się stało i jak zamierzacie uniknąć tego w przyszłości?"
o to to. Wyjaśnienia by się przydały. Żeby wiedzieć że są na tyle profesjonalni że ogarnęli problem, znaą przyczynę i zrobią co mogą by się nie powtórzyło
"powinniście dać nam grę" XD
"5 dni" <- no a ile za awarie 24h?
"To miłe, ale czy moglibyście też powiedzieć nam, co się stało i jak zamierzacie uniknąć tego w przyszłości?"
o to to. Wyjaśnienia by się przydały. Żeby wiedzieć że są na tyle profesjonalni że ogarnęli problem, znaą przyczynę i zrobią co mogą by się nie powtórzyło
Lista jak robić Damage Control z centrali już przyszła Urumodku? Może byś poprosił w końcu o przelew, bo jako wierny akolita kawałka plastiku nadal za darmo to robisz od tylu lat.
Może jeszcze frytki do tego?
Co jak co ale 5 dni za nawet za "zaledwie 24 godzinną" awarie to jest praktycznie jałmużna. Na pewno znajdzie się parę osób które mogły mieć tylko ten jeden dzień w miesiącu, powiesz wyjątki odpowiem tak: jeśli ktoś ma czas na grę tylko w weekendy (co jest co najmniej bardzo prawdopodobne zwłaszcza u konsolowców) to te pięć dni nie jest praktycznie obrazą? strzeleniem klienta z otwartej dłoni w przysłowiowy py*k?
Przez te 24 godziny jesteś tydzień grania w plecy, a oni w zamian "przypadkowo" oddają ci bezużyteczną ilość, bo 5 dni to akurat skończy się przed kolejnym weekendem...
Na domiar złego, traktują to jakby wciąż były lata 90 - a przecież to oni sami też skorumpowali granie: codziennym loginem, dungeon/raid lockami, daily questami, battlepasami i innymi generatorami nawyków i FOMO.
Gdzie rekompensata za FOMO's MO = missing out? Gracze stracili, przegapili okazje, są do tyłu.
Co z innymi abonamentami/subskrypcjami gier i usług których czas sobie radośnie ucieka niezależnie od tego czy PSN działa czy nie.
A to tylko to co na szybko wpadło mi do głowy, jak zobaczyłem nagłówek...
firma wręczy wszystkim członkom PlayStation Plus dodatkowe pięć dni
OOOO DOBRY PAN ŁASKAWY PAN
Lmao, myślałem że KAŻDY gracz dostanie darmowy miesiąc, albo chociaz te 14 dni, myślę że to byłoby ok a oni wysrali się 5 dniami i to tylko dla obecnych subskrybentów.
Czyli mi jako komuś kto nie ma subskrybcji należy się ch*j do dupy tak? Z resztą te 5 dni to niech sobie wsadzą w pompkę.
Może jeszcze powinni Ci dać darmowe wakacje i samochód :D Nie dziwię się że z polaków się śmieją że to cebularze jak nawet tutaj w komentarzach janusze dają popis. Mogli nic nie dawać a dali 5 dni ale i tak źle. Jak elektrownia ma problem i masz awarię w dostawie prądu przez pół dnia to potem też żądasz od nich miesiąca prądu za darmo :D Chciałbym zobaczyć które firmy są takie hojne i dają ci takie gratisy :P
"Czyli mi jako komuś kto nie ma subskrybcji należy się ch*j do dupy tak" Tak, Skoro nie korzystasz z usługi to jak ma się Ci niby należeć odszkodowanie skoro nie jesteś klientem usługi. :D Jak intel zaliczył wtopę z procesorami to ma też dawać odszkodowanie właścicielom AMD haha. Od razu zaznaczę ze pozostałe usługi online poza ps+ są darmowe więc w tym wypadku też się nic nie nalezy. Czekasz grzecznie aż PS Store czy online w F2P zacznie działać.
Ja pierdziele, jaka cebula. Śmiech jest z grażyn, które za 1zł promocji dają się pokroić, a tu mamy takie same rodzynki XD
Via Tenor
dej miesionc darmowego plusa, mom chorom konsolem...
Roszczeniowość level hard-expert-master
5 dni dodatkowej subskrypcji za 1 dzień usterki
Stosunek 1:5, jeszcze źle?
Typie.
Zdziwiłbyś się jak SPORO więcej ludzi poza Polską, którzy nie są Polakami kombinuje jak zaoszczędzić na subskrypcjach, grach ogólnie na życiu.
Czasy nie są łatwe, każdy kombinuje, a pierdzielenie i wyzywanie kogoś od cebul udowadnia że taka osoba ma nasrane w łbie.
Po nicku zgaduje że masz 40lat, ale mentalnie zatrzymałeś się na przedszkolu. Wyrazy współczucia dla rodziny.
Oszczędność i kalkulowanie to jedno, ale skamlenie i jęki o zadośćuczynienie nieadekwatne do sytuacji to drugie (na szczęście typowe nie tylko dla naszej nacji). Gość ma rację i nie zatrzymał się na przedszkolu, wręcz przeciwnie, wyjaśnił przedszkolakowi (lub debilowi), że nie posiadając abonamentu nie był ofiarą awarii stąd nie należy mu się żadna rekompensata.
To jest cebula i jakbyś nie próbował zakłamywac rzeczywistości ten fakt się nie zmieni.
Skomleć, że dają "tylko" 5 dni, a nie dwa tygodnie to jest wręcz czosnek, a nie cebula xD
Jak ktoś musi skomleć o takie coś, niech przemyśli czy może w ogóle sobie pozwolić na taką rozgrywkę jak granie. Może niech się zastanowi nad swoim życiem i podniesie swoje kwalifikacje na rynku pracy, a nie się zajmuje głupotami, skoro musi błagać o parę dodatkowych dni PSN, które i tak kosztują grosze.
Zamiast tego badziewia 5 dni PS Plus to bym wolał dostać kasę do portfela na PS i coś kupić. Przynajmniej miałbym to na zawsze i byłoby moje.
Awaria to efekt przecieku danych, zmieniajcie lepiej hasła i włączcie w końcu 2FA.
Oczywiście Sony nie powie wprost co i jak, bo ich ludzie zjedli żywcem i wyglądało by to bardzo źle PRowo.
Ceny PSN idą w górę, a jakość usług jak za czasów PS3 ;)
A co wujek w Sony ci powiedział? Nie? To po co pleciesz bzdury. Anonymous które zhakowało Sony w 2011 roku już dawno nie istnieje i innych grup nie ma, a awaria zawsze może wystąpić
Pierdzielę, co za roszczeniowa grupa gówniarzy (sorry, ale inaczej tego nie mogę nazwać). W każdym systemie ma prawo zadziać się awaria, a taka długa oznacza, że był naprawdę spory problem. Że coś dają to tylko dobra wola, bo tak naprawdę nie musieliby dawać nic bo nie ma za co. Ale teraz to każdy za byle co chciałby ogromną rekompensatę bo tak. A stosunek 5 dni za 1 i tak jest naprawdę spoko opcją.
"nie musieliby dawać nic". No nie, ps plus jednak coś kosztuje i nie jest rozdawany za darmo, więc przynajmniej równowartość czasu kiedy usługa nie była dostępna się należy. A że dali 5 to całkiem dobrze o nich świadczy.
Co do informacji na temat tego co się stało to jestem za, żeby było trochę bardziej transparentni, ale zaś, oczekiwanie że mają coś zrobić by awaria się nie powtórzyła jest niedorzeczne i nie zgodne z realiami.
Mogli nie dać nic tylko powiedzieć, że naprawili, ale się szarpnęli na te 5 dni i jeszcze jęki, że mało? Wam to się serio w dupach poprzewracało xD
5 dni za niecałą dobę awarii i to też nie u wszystkich to całkiem dobra rekompensata.
Trochę więcej niż 24h, w weekend. Ale 2 dni było by już spoko.
Ale wiesz jak to jest, dasz dłoń do będą się domagać całej ręki
Ale cebula w komentarzach, bo dali 5 zamiast 14 xD Jak ktoś skamle o coś takiego to raczej niech wyłączy sprzęt, na którym pisze i oszczędza, bo ewidentnie ma problem z dochodami.
Ale taki człowiek musi być żałosny na co dzień.
Ciekawe ile on przeznaczył na jakieś cele charytatywne w ostatnim czasie.
Zakładając, że użytkowników PS Plusa jest 50mln, to 5 dni dla sony, to potencjalny zysk 200 mln zł. Oczywiście zakładając, że każdy kupuje po pełnej cenie, a tak na pewno nie jest.
Dla usługi, która ma ogromną bazę, nawet 5 dni robi duże sumy.
295:365=0,8*5=4*50mln=200mln.
Ja zamiast tych 5 darmowych dni wolałbym wyjaśnienia, co spowodowało tą awarię.
Sony ze swoim Playstation może czyścić buty Steamowi. Tam takie awarie się nie zdarzają. No ale to całe Sony to jakaś januszerka. W dodatku dają jakieś śmieszne rekompensaty i to wybranym klientom, sam chciałem pograć w efootball oczywiście nie mogłem bo ich serwery z ziemniaka się wyłączyły. Przynajmniej wiem że na Sony nie ma sensu liczyć i lepiej docelowo grać na PC a nie jakichś żałosnych konsolach i niestabilnych systemach.
Tymczasem Steam miejsc temu :D
Co zaoferował graczom, którzy nie mogli korzystać ze steam - nic.
Tylko na steamie nie ma abonamentów na granie w sieci, więc gracze tracą tylko czas, a więc steam nie jest niczego winny.
"powinniście dać nam grę czy coś, to jest tyle co nic"; "myślałem że KAŻDY gracz dostanie darmowy miesiąc, albo chociaz te 14 dni"; "to jest praktycznie jałmużna"; "z otwartej dłoni w przysłowiowy py*k?"
To juz nie jest cebula, tylko oznaka lekkiego spier***enia umyslowego. Tacy nie powinni grac, tylko udac sie do specjalisty albo chociaz wyjsc spotkac sie z normalnymi ludzmi. Zyczylbym sobie zeby wszystkie awarie nie trwaly dluzej niz 24h :]
Tak z ciekawości.
A co z tymi co nie mieli aktywnej usługi PS Plus? Przecież, też nie mogli grać. Nie uruchamiały się gry w wersjach cyfrowych i dodatkowo są jeszcze gry darmowe.
Gry się odpalały po 3-4 próbach, nawet gry sieciowe tj enlisted działały podczas awarii
Jeżeli płacisz za usługę, a jej nie dostajesz, to należy się zwrot. Jeżeli nie płacisz, to się nie należy
Gry cyfrówki normalnie działały ba nawet dało się pobrać to co się ma w bibliotece nie działały jedynkę funkcje online.
Dla mnie to te 5 dni mogą sobie wsadzić w D..... nie jestem żebrakiem stać mnie na ps plusa i jałmużna również nie jest mi potrzebna, w tygodniu człowiek pracuje a w weekend chce trochę się odmóżdżyć tak wiec dla mnie strata możliwości grania w D4 w ten dzień jest nieodwracalna, rozumiem że awarie się zdarzają tak więc przynajmniej mogli by się porządnie wytłumaczyć co się stało i jaki mają plan aby to się więcej nie powtórzyło.
Przedłużenie komuś na siłę PS+ o 5 dni może spowodować, że ta osoba nie załapie się na przyszłe promocje na PS+ (gdyż ostatnie lata są tylko dla osób bez aktywnej subskrybcji) - to jest już nie fajne.
Bzdura, od trzech lat kupuję co roku +Extra w promocji dla aktywnych użytkowników, zazwyczaj ze zniżką 25-33%
Promocje pojawiają się w okolicach maja-czerwca i pod koniec roku... a jeśli plotki się potwierdzą, to już za parę dni, 14 lutego też powinna się pojawić obniżka na abonamenty.