Someday You'll Return - zapowiedziano przygodówkę grozy autorów J.U.L.I.A.
Zespół CBE Sofware, mający na koncie takie gry jak J.U.L.I.A. czy Ghost in the Sheet, pracuje nad przygodówką grozy zatytułowaną Someday You'll Return, której akcja toczyć się będzie na terenie czeskich Moraw.
Znane z takich tytułów jak J.U.L.I.A. czy Ghost in the Sheet czeskie studio CBE Software ujawniło swój kolejny projekt, którym okazała się gra Someday You'll Return. W planach są wersje na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4, a premiera ma nastąpić w przyszłym roku. Tak jak wszystkie poprzednie produkcje zespołu, jest to przygodówka, ale mocno odbiegać ona będzie od wcześniejszych dokonań autorów. Porzucili oni bowiem pre-renderowaną grafikę i zamiast tego postawili na pełne 3D oraz perspektywę pierwszoosobową.
Na razie informacje na temat gry są bardzo skromne. Wiemy, że wcielimy się w mężczyznę, którego córka pewnego wieczoru nie wraca do domu i wszystko wskazuje na to, że stało się z nią coś złego. Naszym zadaniem stanie się oczywiście jej odnalezienie. Akcja toczyć się będzie w czasach współczesnych, na terenie czeskich Moraw.
Autorzy celują w klimat grozy, choć nie zostanie on zrealizowany w formie wyskakujących na nas znienacka potworów. Zamiast tego Someday You'll Return postawi raczej na horror psychologiczny, oferując ponurą i smutną historię, która będzie się obracała wokół tematyki ojcostwa. Ciekawostką jest to, że główny scenarzysta ma trzy córki i inspiracją dla scenariusza stały się jego własne obawy.
Akcję będziemy obserwowali z oczu bohatera i otrzymamy sporą swobodę eksploracji. Pierwszy zwiastun przywodzi na myśl Zaginięcie Etana Cartera, ale zapytani o to porównanie autorzy podkreślili, że Someday You'll Return będzie klasyczną przygodówką, a nie tzw. „symulatorem chodzenia”. Poza eksploracją zajmiemy się więc także gromadzeniem przedmiotów i rozwiązywaniem masy pomysłowych zagadek logicznych.
Someday You'll Return będzie pierwszym tytułem zespołu, który zaoferuje w pełni trójwymiarową oprawę graficzną. Napędzać ją ma silnik Unreal Engine 4. Ta zamiana wpłynie nie tylko na wygląd gry, ale również na mechanizmy zabawy, gdyż umożliwi swobodniejszą eksplorację i bardziej naturalne interakcje z otoczeniem oraz przedmiotami.