autor: Mateusz Kądziołka
Sith Assassin – drzewo Darkness
Opis talentów z drzewa Darkness dla Sith Assassina.
Drzewo Darkness
Pierwszy poziom:
Thrashing Blades (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Thrash, Lacerate i Volatic Slash o 3%/pkt.
Lightning Reflexes (2 pkt.) – za każdym razem, gdy uda się Parowanie, Unik lub Uchylenie odzyskiwane jest 1%/pkt Mocy. Efekt nie może wystąpić częściej niż co sekundę. Dodatkowo obrona wręcz i dystansowa zwiększane są o 2%/pkt.
Charge Mastery (3 pkt.) – ulepsza aktualnie stosowaną technikę. Lightning Charge: Zwiększa szansę na krytyk o 1%/pkt i czas trwania Discharge o 1 s/pkt. Dark Charge: Zwiększa odporności typu internal i elemental o 3%/pkt. Surging Charge: Zwiększa armor penetration o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Shroud of Darkness (3 pkt.) – zwiększa Endurance o 1%/pkt.
Lightning Recovery (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Force Speed o 5 s/pkt, a Force Shroud o 7,5 s/pkt.
Swelling Shadows (2 pkt.) – zwiększa szansę na zaaplikowanie obrażeń generowanych przez Dark Charge o 7,5%/pkt.
Electric Execution (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez ładunki miecza świetlnego o 3%/pkt.
Trzeci poziom:
Disjunction (1 pkt) – aktywacja Force Speed niweluje wszelkie efekty spowalniające ruch, zwiększa czas trwania Force Shroud o 2 s.
Energize (1 pkt) – gdy włączony, Dark Charge, Thrash i Lacerate mają 50% szans na resetowanie cooldownu na Shock i na to, że Shock zada trafienie krytyczne. Jeżeli aktywowany Shock zabierze jeden z ładunków Recklesness, to obrażenia trafienia krytycznego zwiększone są o 50%.
Dark Ward (1 pkt) – aktywuje się ochronna bariera mająca 8 ładunków lub trwająca 20 s. Dzięki niej wzrasta szansa na aktywację tarczy osobistej o 15%. Każde aktywowanie tarczy zmniejsza potencjał Dark Ward o 1 ładunek.
Premonition (2 pkt.) – zwiększa szansę na wykrycie niewidzialności o 1 poz/pkt i obronę o 1%/pkt.
Czwarty poziom:
Hollow (2 pkt.) – zwiększa absorpcję tarczy o 2%/pkt. Dodatkowo, gdy mamy włączony Dark Charge i uruchomimy Overcharge Saber, to odzyskujemy 5% HP/pkt.
Blood of Sith (3 pkt.) – zwiększa regenerację Mocy o 10%/pkt.
Piąty poziom:
Electrify (1 pkt) – zwiększa obrażenia i generowany threat umiejętności Shock o 15%.
Eye of the Storm (1 pkt) – zwiększa pancerz o 20% i umożliwia korzystanie ze Spike w stealth.
Force Pull (1 pkt) – pozwala na przyciąganie przeciwników z odległości do 30 metrów. Generuje dużą ilość threatu.
Nerve Wracking (3 pkt.) – cele znajdujące się pod działaniem Spike i Electrocute otrzymują obrażenia większe o 3%/pkt.
Szósty poziom:
Harnessed Darkness (2 pkt.) – Shock ma 50%/pkt szansy na aktywowanie buffa Harnessed Darkness, który powoduje, że następny Force Lightning będzie nie-interruptowalny i nie będzie poddawał się pushbackowi. Dodatkowo każdy ładunek (a zbiera się ich do 3) powoduje zwiększenie obrażeń zadawanych przez Force Lightning o 25%/pkt. Przy trzech ładunkach, Force Lightning leczy też 3% HP.
Mounting Darkness (3 pkt.) – zwiększa obrażenia Discharge o 5%/pkt i Wither o 10%/pkt.
Siódmy poziom:
Wither (1 pkt.) – pozwala na zadanie określonej ilości obrażeń 5 przeciwnikom wokół i dodatkowo zmniejsza zadawane przez nich obrażenia o 5% na 15 s. Generuje dużą ilość threatu.