SiN: Episodes (jednak) opóźnione
Jak można wyczytać na oficjalnej stronie „odcinkowej” kontynuacji gry SiN z 1998 roku, zatytułowanej SiN: Episodes, przypuszczalna data premiery tejże produkcji przesunięta została z pierwotnie podawanego końca 2005 roku, na początek roku 2006.
Jak można wyczytać na oficjalnej stronie „odcinkowej” kontynuacji gry SiN z 1998 roku, zatytułowanej SiN: Episodes, przypuszczalna data premiery tejże produkcji przesunięta została z pierwotnie podawanego końca 2005 roku, na początek roku 2006.
Tym samym, gracze oczekujący na możliwość zdobycia, ewentualnie ściągnięcia poprzez system Steam firmy Valve, pierwszego epizodu gry o tytule Emergency, będą musieli poczekać kilka miesięcy dłużej.
Dodam jeszcze tylko, że osoby, które znalazły chwilkę wolnego czasu i udały się na seminaria (trwające od 14 do 18 grudnia), poprzedzające Winter Championship 2005 organizowane przez Cyberathlete Professional League, będą miały możliwość ujrzenia pierwszego filmu prezentującego SiN: Episodes w akcji. Warsztaty powiązane z opisywanym tytułem odbędą się dzisiaj i będą trwały od godziny 19 do 20 naszego czasu.
SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. Świat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji. Pewnym novum w stosunku do protoplasty jak i innych gier tego gatunku, jest podzielenie gry na serię epizodów. Każdy z epizodów oferuje od 3 do 6 godzin naładowanej akcją rozgrywki, a dodatkowo ich zawartość jest częściowo uzależniona od odbioru przez graczy poprzednich części.
W SiN: Episodes ponownie mamy okazję wcielenia się w postać pułkownika Johna R. Blade, weterana wojennego, dowodzącego organizacją HardCorps - elitarnymi siłami szybkiego reagowania. Najbardziej spektakularne akcje tej agencji związane są z niezwykle prężnie działającym, multimiliardowym imperium SinTEK, na którego czele stoi nasza "stara" znajoma - Elexis Sinclaire - piękna, inteligentna i bezwzględna kobieta-naukowiec usiłująca zmienić oblicze ludzkości na swój własny, pokręcony sposób. Nasz bohater, Blade, nie działa jednak sam, towarzyszą mu bowiem JC, hacker skrywający pewną tajemnicę i zatrudniany również przez HardCorps oraz Jessica Cannon, paląca się do akcji kadetka, która swoje niewielkie doświadczenie nadrabia ogromnym zaangażowaniem.
Interaktywność otoczenia sprawia jednak, iż otwierają się przed nami nowe sposoby ich unicestwienia - oprócz wykorzystania np. deski jako broni, możemy użyć elementów rozsianych wokół do zbudowania śmiertelnej pułapki. Arsenał broni został poszerzony o nowe egzemplarze, aczkolwiek powraca również znane z poprzedniej części, stare, dobre Magnum, które możemy załadować pociskami ze zubożonym uranem, pozwalającym na przebicie niektórych powierzchni, przykładowo drzwi. Wspomniana wcześniej interakcja przejawia się również w inny sposób - twórcy gry stworzyli system nazwany Context Look, który pozwala na większą integrację ze światem gry. Osoby przebywające w naszym otoczeniu reagują praktycznie na wszelkie nasze działania, zwracając nawet uwagę na to, na co w danej chwili patrzymy i opatrując całą sytuację stosownym komentarzem.
Więcej informacji na temat SiN: Episodes znajdziecie w naszej Encyklopedii.