autor: Piotr Siejczuk
Sequel Deus Ex jeszcze w tym roku?
Zaledwie wczoraj informowaliśmy Was o otwarciu nowej strony gry Deus Ex: Invisible War. Zaś już dzisiaj mamy dla Was kolejną informację odnośnie rzeczonego tytułu. Otóż Ci, którzy odwiedzili wspomniany serwis zauważyli zapewne, że przy dacie premiery tej pozycji pochodzącej z firmy Ion Storm (producent) widnieje data 3 grudzień 2003. Niestety muszę zmartwić fanów serii Deus Ex. Otóż data ta dotyczy wyłącznie naszych sąsiadów zza Oceanu Atlantyckiego. Na rynek elektroniczno-rozgrywkowy Europy produkt ten trafi dopiero w roku 2004. W Polsce dystrybucją omawianego sequelu zajmie się firma Cenega Poland.
Zaledwie wczoraj informowaliśmy Was o otwarciu nowej strony gry Deus Ex: Invisible War. Zaś już dzisiaj mamy dla Was kolejną informację odnośnie rzeczonego tytułu. Otóż Ci, którzy odwiedzili wspomniany serwis zauważyli zapewne, że przy dacie premiery tej pozycji pochodzącej z firmy Ion Storm (producent) widnieje data 3 grudzień 2003. Niestety muszę zmartwić fanów serii Deus Ex. Otóż data ta dotyczy wyłącznie naszych sąsiadów zza Oceanu Atlantyckiego. Na rynek elektroniczno-rozgrywkowy Europy produkt ten trafi dopiero w roku 2004. W Polsce dystrybucją omawianego sequelu zajmie się firma Cenega Poland.
Przypomnijmy, że w Deus Ex: Invisible War ujrzymy rozwinięcie wątku fabularnego znanego z pierwszej części gry. Zaś głównym bohaterem będzie ponownie cybernetycznie ulepszony agent J.C. Dantona. Jednak, jak zapowiada wydawca - Eidos Interactive fabuła, mimo, iż nawiązujące do zdarzeń z pierwszej części będzie znacznie bardziej ciekawa i ponownie nie napotkamy w niej elementów liniowości. Oczywiście zobaczymy tutaj także znacznie ulepszone efekty audio-wizualne, dzięki zastosowaniu dwóch silników: graficznego - Unreal Warfare (niezwykły realizm i bogactwo szczegółów) oraz engine irlandzkiej firmy Havok (odpowiedzialny za dźwięk, AI oraz elementy natury fizycznej występujące w grze.)
Dla wielu fanów będzie to zapewne mało przyjemna wiadomość, aczkolwiek prawdziwa...
Więcej informacji: