Ruszyła otwarta beta Heroes in the Sky - lotniczej sieciówki w realiach II wojny światowej
Mamy ciekawe wieści dla miłośników zręcznościowych gier lotniczych. Ruszyła otwarta beta Heroes in the Sky – sieciowej strzelanki koncentrującej się na podniebnych potyczkach.
Mamy ciekawe wieści dla miłośników zręcznościowych gier lotniczych. Ruszyła otwarta beta Heroes in the Sky – sieciowej strzelanki koncentrującej się na podniebnych potyczkach.
By dołączyć do testów trzeba się wpierw zarejestrować, po czym ściągnąć mały instalator, który następnie sam pobierze wszystkie potrzebne do gry pliki.
Heroes in the Sky to osadzona w czasach II wojny światowej zręcznościowa gra lotnicza doprawiona elementami MMO. Całość nie sili się na realizm i znacznie bliżej jej do serii Blazing Angels niż IL-2 Sturmovik. Po ukończeniu samouczka musimy wybrać do którego lotnictwa chcemy wstąpić - państw Osi (gdzie znajdziemy nie tylko jednostki niemieckie, ale również włoskie i japońskie) czy Aliantów (USA, Wielka Brytania i Sowieci). Każda z nacji dysponuje własnymi samolotami. Łącznie twórcy umieścili w grze ponad 100 różnorodnych maszyn podzielonych na myśliwce, bombowce i samoloty wsparcia.
Zabawa toczy się w jednym z sześciu trybów. Skirmish to 16 osobowe deathmatch’owe potyczki pomiędzy samymi graczami, których przebieg modyfikowany jest przez pojawiające się w losowych miejscach mapy przedmioty. W trybie Attack and Defend grający dzielą się na dwie drużyny, z których jedna przypuszcza ofensywę, a druga musi bronić swoich pozycji. Po każdej rundzie następuje zmiana stron. Kampania to tryb kooperacyjny, w którym grupa graczy jednoczy siły przeciwko komputerowi i musi wypełniać zlecane przez dowództwo zadania typu - zestrzelenie wszystkich wrogich samolotów, konwojowanie jednostek sprzymierzonych, czy bombardowanie celów naziemnych. Wojna okupacyjna polega z kolei na starciach z komputerem o kontrolę nad kolejnymi terytoriami. Dla weteranów przygotowano dodatkowy tryb Raid, w którym cztery drużyny graczy muszą się zmierzyć z najpotężniejszymi jednostkami sterowanymi przez sztuczną inteligencję.
Wraz z postępami w grze otrzymujemy punkty doświadczenia, które następnie wydajemy na kupowanie umiejętności oraz odblokowywanie dostępu do bardziej zaawansowanych maszyn. Beta pozwala na dojście do maksymalnie 40 poziomu. Finalna wersja Heroes in the Sky ma się pojawić w drugiej połowie roku i zastosuje model darmowej gry rozszerzonej o mikropłatności.