autor: Konrad Serafiński
Rune ominie fazę wczesnego dostępu i zadebiutuje jeszcze w tym roku
Human Head Studios ogłosiło, że Rune ominie fazę wczesnego dostępu i zadebiutuje od razu jako pełna produkcja. Konkretna data premiery nie została ogłoszona, jednak twórcy obiecują, że tytuł trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku.
Producenci z Human Head Studios ogłosili za pośrednictwem Twittera, że ich nadchodzące RPG akcji Rune (wcześniej nazywane Rune: Ragnarok) ominie fazę wczesnego dostępu i ujrzy światło dzienne od razu jako produkcja. Twórcy nie podali konkretnej daty premiery (chociaż mają zrobić to niebawem), wiemy tylko, że tytuł zadebiutuje w 2019 roku.
Warto podkreślić, że kontynuacja Rune z 2000 roku nie ma łatwego życia. Zanim studio zakomunikowało o pełnoprawnej premierze, kilkukrotnie przesuwano już datę pojawienia się tytułu we wczesnym dostępie. Z wiadomości twórców wynika, że poza premierą gry możemy spodziewać się także konkretnego planu działania, dotyczącego późniejszego rozwoju produkcji.
Rune przeniesie graczy do fantastycznej krainy silnie inspirowanej mitologią skandynawską. W trakcie rozgrywki przyjdzie nam stanąć do walki z wieloma reprezentantami nordyckiego panteonu. Czyżby szykowała się produkcja podobna w niektórych elementach do nowego God of War? To, co zdecydowanie powinno różnić te tytuły, to nacisk na elementy RPG i survivalu, który ma być widoczny w grze Human Head Studios. Rune ma oferować otwarty świat i brutalny, zręcznościowy system walki. Co wyjdzie z tej mieszanki? Przekonamy się jeszcze w tym roku. Tytuł ma trafić na PC, na razie nie wiadomo nic o wersjach konsolowych.