RTX 5090 na nowym przecieku. Zdjęcie zdradza nietypową płytę PCB
No już nie mogę się doczekać kolejnej generacji kart, gdzie zwiększa się ilość fikuśnych sztuczek ej aj i pobór prądu. Jeszcze tym razem Nvidia zgoli z najbiedniejszych kokosy, którzy rzucą sie na 5060 i dostaną tylko 8 GB VRAMu. A deweloperzy dalej będą mieli gdzieś optymalizacje, bo przecież DLSS rozmywając paskudnie obraz nadrobi klatki, może i wygeneruje większe opóźnienia, ale co tam. Ciekawe tylko czy PCIe 5 zrobi jakąś realną różnicę, w sumie już chyba 3 czy 4 lata odkąd to wprowadzili a dopiero teraz GPU to wykorzystają?
Nvidia wymyśliła FG ORAZ RT PT które wymaga dodatkowego vram tymczasem do swoich kart daje mniej niż AMD hahaha W cyberpunku 2077 miałbym spokojnie 60fps 4k FG PT ale vram się zapycha i mamy mydło i 30 fps super
Sesja zdjęciowa godna modelki z IG.
Są już ceny RTX 5080 z sklepu z Australii, model Asus Prime wychodzi po przeliczeniu 1600$ USD (nie AUD) .
U nas jakie 7000PLN
Czyli można się spodziewać, że RTX 5070 będzie dobijać do 4000 zł?
Jak tak, to ... :D
Ciekawe czy przebije RTX 4090. Teraz żałuje ze nie wziąłem rtx4080super.
Będzie drogo wszystkie źródła o tym mówią, tylko pytanie jak drogo.
Za chwilę deweloperzy dołożą więcej g*wna i znów karty będą ledwo ciągnąć..Mi to wygląda na jakiś spisek między producentami kart a twórcami narzędzi do tworzenia gier. Przy okazji deweloperzy wydając swoje nowe gry zawsze mogą dorzucić na zachętę że : Nasz gra posiada nowoczesne to i tamto, żeby lepiej się sprzedało...potem zarżnie ci kartę
Bo tak jest.
To nie żaden fejk ani przeróbka na korzyść HL2 --->
Taaak, pamiętam tą wodę, a raczej odbicia z HL 2. Dłuuugie lata nic nie mogło tego przebić. A jak uwzględnimy na jakim, jak na dzisiejsze czasy to chodzi ziemniaku, to naprawdę człowiek się zastanawia nad tym spiskiem producentów sprzętu i twórców gier.
Chyba nie ma co ukrywać, że twórcy gier ostatnimi czasy są mocno rozleniwiani i kuszeni gotowymi rozwiązaniami w postaci silników gier (niekoniecznie dobrych) uwzględniających wszelkie możliwe opcje czy innych narzędzi do tworzenia, oraz poprawiaczy wydajności w postaci DLSS, FSR itd.
Tutaj jednak samych w sobie twórców bym raczej nie winił, bo zasadniczo wiele rzeczy jest pewnie kwestią decyzji "z góry", więc pewnie idących za tym uproszczeń, cięć kosztów, przyspieszenia prac nad produktem.