Aktor znany z Sherlocka Holmesa wystąpił w najnowszym klipie reklamowym futurystycznej strzelanki studia Treyarch. W trwającym nieco ponad minutę zwiastunie, wyreżyserowanym przez Guya Ritchiego, nie zabrakło innych znanych osób. Tak jak w przypadku podobnego filmu sprzed roku przyświeca mu motto „W każdym z nas jest żołnierz”.
Grzegorz Ferenc

CALL OF DUTY: BLACK OPS II
„Brakuje tylko Chucka Norrisa” – mogą powiedzieć złośliwi po obejrzeniu najnowszego zwiastuna Call of Duty: Black Ops II. W trwającym nieco ponad minutę klipie reklamowym – wyreżyserowanym przez Guya Ritchiego (Przekręt, Sherlock Holmes) – pojawia się kilka znanych postaci, z Robertem Downey’em Jr. (Iron Man, Sherlock Holmes) na czele.
Ponadto na filmiku możemy zobaczyć Omara Sy – znanego z filmu Nietykalni, amerykańskich aktorów komediowych Justine Ezarik i Zacha Steela oraz Dimitrija, prowadzącego kanał FPS Russia w serwisie Youtube, który w kwietniu wziął udział w jednej z wczesnych akcji marketingowych promujących Call of Duty: Black Ops II.

Zwiastun utrzymano w humorystycznej konwencji, a ponieważ został on zaprezentowany w przeddzień Halloween, nie mogło na nim zabraknąć zombie, którym w grze poświęcono oddzielny tryb. Motto filmu – „W każdym z nas jest żołnierz” – nawiązuje do filmiku „The Vet and the n00b” sprzed roku, przygotowanego z okazji premiery gry Call of Duty: Modern Warfare 3.
Do premiery Black Ops II w Polsce pozostały dwa tygodnie. Od jakiegoś czasu znane są jej minimalne wymagania sprzętowe, szczegóły trybu multiplayer, a także zawartość edycji kolekcjonerskich.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam