autor: Fajek
Recenzja: Will Rock
Will Rock to dynamiczna gra akcji/FPS wzorowana na produkcie firmy Croteam - Serious Sam. Gracz staje się archeologiem o imieniu Will Rock. Akcja gry rozpoczyna się, gdy grupa studentów wynajmuje naszego bohatera wraz z doktorem Headstrongiem oraz jego córką Emmą, by odczytali starożytne runy i otworzyli bramę do Zaginionego Olimpu.
Will Rock to dynamiczna gra akcji/FPS wzorowana na produkcie firmy Croteam - Serious Sam. Gracz staje się archeologiem o imieniu Will Rock. Akcja gry rozpoczyna się, gdy grupa studentów wynajmuje naszego bohatera wraz z doktorem Headstrongiem oraz jego córką Emmą, by odczytali starożytne runy i otworzyli bramę do Zaginionego Olimpu.
„Ileś tam lat temu (w tym artykule liczby nie mają większego znaczenia, choć „na oko” będzie to 12-15) gry komputerowe były świetne same w sobie. Ot tak, dlatego, że istniały. Gracze, jeszcze nie tak liczni jak dzisiaj, cieszyli się z każdej pozycji pojawiającej się na rynku. Co z tego, że gry były do siebie podobne, grafika była „komputerowa” w ścisłym tego słowa znaczeniu (ogromne piksele w rozdzielczościach 320x240), a o dopalaczach grafiki trójwymiarowej nie było w ogóle mowy. Co z tego, że rozgrywka była liniowa, algorytmy odpowiadające za obsługę „inteligencji” wirtualnych postaci dopiero raczkowały, a masowa rozgrywka w sieci była marzeniem. Rzecz jasna – do czasu, bo co było później, to już chyba każdy, i to nie tylko zagorzały gracz, widzi. Szał na punkcie rzeczy niemożliwych, wzajemne prześciganie się producentów pod każdym względem, w tym także pod względem budżetu niezbędnego do powstania kolejnego hitu. I, przede wszystkim, poszukiwanie gry, której jeszcze nie było.” - Valpurgius