Project Natal jednym z najlepszych wynalazków 2009 roku
Ja też nie jestem zbyt optymistycznie nastawiony do Natala. To trochę takie rozwinięcie EyeToya, a to się z czasem nudziło. Na PC można wypróbować takie gierki, ostatnio nawet grałem w takie demo na silniku Source, w którym można rozglądać się i wychylać przy pomocy ruchów swojego ciała.
Myślę, że jednak bardziej praktyczne będą kontrolery Sony, ale lepiej, żeby wypuścili też kontroler z gałką, a nie tylko samą różdżkę.
Najlepszy patent to jest na wciskanie ludziom kitu przedstawiając prerenderowane filmiki. Jak ogładałem Milo to kulałem się ze śmiechu poziomem wciskanego pr-bełkotu. Moim zdaniem Natal to będzie mega-casual-kupa. Sry może nie do końca kupa, to będzie mega-casual-kupa-usb-kamerka za 100 dolców.
Dobra, może ten Natal będzie zajebisty jeśli chodzi o granie w takie minigierki jak na załączonym obrazku. Może nawet będzie się dało na tym grać w niektóre rpg'i, takie z rzutem izometrycznym. Ale jak, do cholery, grać przy użyciu tego w grę, gdzie przemierza się całe kilometry kwadratowe, np. w Assassin's Creed'a czy Crysis'a? Jak, do cholery, grać tym w shootera wymagającego tak szybkich ruchów, jakich przeciętny człowiek nie jest w stanie wykonać? No i najważniejsze: jak przy użyciu Natala grać w Tekkena?
6 miejsce w rankingu - teleportacja :D
goku94000... Ty za to Harry Potterze na swojej magicznej różdżce od Sony zagrasz we wszystko idealnie naśladując wszystkie ruchy przemierzając te wszystkie kilometry w AC czy walcząc w Tekkena... inne przeznaczenie jest Natal bo nastawia on się na takie gry tylko trochę inne:P
FIGHT!
SixAxis wprowadzał wychylenia które znajdowały sie w warhawk w Motorstorm i co? okazuje się że każdy tą opcję wyłączął bo nikomu sie nie chciało trzymać nieruchomo pada bo szybko stawało sie to meczące, a co dopiero z Natalem... nie zaleznie od tego jak bardzo by to odzwzorowywało sterowanie, jak bardzo oddawałoby interakcje z bohaterem, to i tak kazdy bedzie zbyt wyczerpany zeby grac w to wiecej niz tydzien