autor: Karolina Talaga
Premiera Battlefield 2: Euro Force przesunięta
Kilka dni temu informowaliśmy Was, że rozszerzenia do gry Battlefield 2, noszące podtytuł Euro Force, najprawdopodobniej nie ukaże się w terminie, który pierwotnie zapowiadano (8 lutego bieżącego roku). Wówczas nie wiedzieliśmy jeszcze, czy powyższa wiadomość okaże się prawdziwa, gdyż na tamtą chwilę nie była ona potwierdzona przez wydawcę programu, koncern Electronic Arts.
Kilka dni temu informowaliśmy Was, że rozszerzenia do gry Battlefield 2, noszące podtytuł Euro Force, najprawdopodobniej nie ukaże się w terminie, który pierwotnie zapowiadano (8 lutego bieżącego roku). Wówczas nie wiedzieliśmy jeszcze, czy powyższa wiadomość okaże się prawdziwa, gdyż na tamtą chwilę nie była ona potwierdzona przez wydawcę programu, koncern Electronic Arts. Dziś możemy przestać łudzić się nadzieją, gdyż przedstawiciele EA poinformowali, że faktycznie termin debiutu omawianego „booster packa” został przesunięty na koniec bieżącego miesiąca. Oznacza to również opóźnienie publikacji patcha v1.2, który ma się ukazać przed rozszerzeniem Euro Force.
Przypomnijmy, że Battlefield 2: Euro Force dostępne będzie wyłącznie drogą elektroniczną, do pobrania ze strony EA, w cenie 9.99 USD. Rozszerzenie to wzbogaci rozgrywkę o armię europejską, jak również trzy mapy - “Operation Smoke Screen”, “The Great Wall of China” i “Taraba Quarry”. Każdy z europejskich żołnierzy zostanie wyposażony w nową broń główną - zobaczymy m.in. FNP90 czy Benelli Tactical Shotgun. Dodatkowo dostaniemy cztery nowe pojazdy, w tym (nie)sławny Eurofighter.
Natomiast dzięki poprawce v1.2 gra zostanie udoskonalona o szereg opcji, m.in.: filtry wyszukiwania serwerów będą działać już poprawnie; wszystkie miny (kierunkowe, przeciwczołgowe i C4) będą mogły być podnoszone przez żołnierzy tej samej klasy, która je upuściła; min nie będzie już można niszczyć za pomocą innych materiałów wybuchowych; zostanie zmniejszony promień rażenia granatów błyskowych; dodane zostaną elementy do odblokowania dla jednostek snajperskich i przeciwczołgowych; pojazdy nie będą znikać z ekranu w momencie, gdy gracz korzystał z pojazdów posiadających graficzny system wyświetlania typu HUD (np. czołgi). Ponadto zostanie zwiększona wydajność systemu odpowiedzialnego za renderowanie grafiki.
Więcej informacji na temat tej produkcji znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.