autor: Marcin Cisowski
Prawdopodobne opóźnienie „Cold Fear” w wersji PC
Opóźnienie premiery – wydarzenie w życiu każdego gracza, którego szczerze się nienawidzi, a jednocześnie jego wystąpienia jest się praktycznie pewnym. Dzisiaj ten los spotkał nadchodzącą produkcję UbiSoftu „Cold Fear”.
Opóźnienie premiery – wydarzenie w życiu każdego gracza, którego szczerze się nienawidzi, a jednocześnie jego wystąpienia jest się praktycznie pewnym. Dzisiaj ten los spotkał nadchodzącą produkcję UbiSoftu „Cold Fear”.
Sprzedawcy detaliczni poinformowali, że premiera wersji PC „Cold Fear”, nadchodzącego survival-horroru stworzonego przez Darkworks, a mającego się ukazać pod szyldem Ubisoftu została przesunięta z marca na czerwiec.
Dwa sklepy – EBGames i GameStop pokazują obecnie czerwiec, jako datę rynkowego debiutu wersji PC. Edycje konsolowe (Xbox i PlayStation 2) natomiast legitymują się w dalszym ciągu terminem marcowym. Redaktorzy Computer Games Magazine skontaktowali się nawet z UbiSoftem w tej sprawie, nie otrzymali jednak od wydawcy żadnej oficjalnej odpowiedzi. „Cold Fear” jest jak na razie ostatnią grą Ubisoftu, której premiera pierwotnie zaplanowana w tym samym czasie na wszystkie platformy opóźnia się dla którejś z nich. Podobny los spotkał „Ghost Recon 2” – tytuł w który użytkownicy konsol mogą już się bawić od jakiegoś czasu, w przeciwieństwie do graczy wyposażonych w komputery PC. Na "Rainbow Six: Lockdown" również przyjdzie im czekać dłużej niż właścicielom PS2 i Xboxa.
Przypomnijmy, że „Cold Fear” stworzony został przez studio Darkworks – twórców dobrze przyjętego „Alone in the Dark IV”. Gracz wciela się w Oficera Amerykańskiej Straży Przybrzeżnej, który w czasie sztormu otrzymuje polecenie zbadania dryfującego na morzu Beringa statku wielorybniczego. Statek początkowo wydaje się być pusty. To oczywiście pozory – resztę można sobie łatwo dośpiewać. W dalszej części gry akcja przenosi się na tajemniczą platformę wiertniczą.
Więcej informacji o „Cold Fear” w naszej encyklopedii.