Poznaj historię Apogee Software w serii wywiadów
Zapewne nie wszyscy czytelnicy naszego serwisu pamiętają o Apogee Software – niezwykle popularnej firmie, która na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych trudniła się produkcją i dystrybucją znakomitych gier zręcznościowych. Dziś studio to znane jest pod nazwą 3D Realms, słynącą głównie z tego, że od lat nie może poradzić sobie z ukończeniem prac nad programem Duke Nukem Forever...
Zapewne nie wszyscy czytelnicy naszego serwisu pamiętają o Apogee Software – niezwykle popularnej firmie, która na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych trudniła się produkcją i dystrybucją znakomitych gier zręcznościowych. Dziś studio to znane jest pod nazwą 3D Realms, słynącą głównie z tego, że od lat nie może poradzić sobie z ukończeniem prac nad programem Duke Nukem Forever...
Aby wyjść naprzeciw fanom starszych tytułów sygnowanych logiem Apogee Software, na łamach oficjalnej strony 3D Realms rozpoczęto publikację serii wywiadów ze znanymi twórcami gier video, którzy przed laty aktywnie wspomagali firmę. Na pierwszy ogień poszedł Jim Narwood, jeden ze współautorów Shadow Warrior, a także główny projektant gry Bio Menace – wydanej przed świętami Bożego Narodzenia jako freeware (vide news z 27 grudnia 2005 roku). Narwood obecnie pracuje w koncernie Electronic Arts.
Autorzy obiecują, że idea wywiadów będzie kontynuowana w kolejnych tygodniach. Rozmowy z wybranymi projektantami ukazywać się będą na łamach serwisu w poniedziałki. Z pewnością temat wart jest uwagi, gdyż wypowiedzi autorów często odwołują się do nieznanych faktów z życia firmy Apogee Software.