autor: Damian Rams
Poprawiona grafika w najnowszej odsłonie Need for Speed
Oprawa wizualna kolejnej części słynnej serii zręcznościowych gier wyścigowych o podtytule Undercover wzbudziła mieszane uczucia. Fandarel, który recenzował tę produkcję na łamach Gry-OnLine, raczej nie był zawiedziony, ale sporo innych mediów srogo narzeka na grafikę.
Oprawa wizualna kolejnej części słynnej serii zręcznościowych gier wyścigowych o podtytule Undercover wzbudziła mieszane uczucia. Fandarel, który recenzował tę produkcję na łamach Gry-OnLine, raczej nie był zawiedziony, ale sporo innych mediów srogo narzeka na grafikę.
Główne zarzuty, kierowane w stronę najnowszej odsłony Need for Speed, to efekt rozmycia oraz tekstury nie najwyższej próby. Chociaż gra egzystuje na rynku od niedawna, pewien spryciarz o ksywie An7hraX stworzył mod dla Undercover o nazwie High Definition Texture Pack. Jak nietrudno się domyślić, poprawia on jakość oprawy graficznej. Tekstury roślin, asfaltu czy budynków stają się dzięki niemu ostrzejsze, zresztą polecam obejrzenie screenów porównujących grę bez i z modem na stronie PCGamesHardware, której redaktorzy podjęli się testów.
U góry z modem, na dole bez. Różnicę widać gołym okiem.
Jeśli wygląd Need for Speed: Undercover zmodyfikowany przez HD Texture Pack przypadł Ci do gustu, możesz go pobrać między innymi z serwisu FileFront. Nie zaleca się używania modu do gry przez sieć, gdyż pliki które wprowadza mogą spowodować negatywną reakcję Punkbustera.