Ponad milion sprzedanych egzemplarzy Sniper: Ghost Warrior
Z informacji przekazanych nam przez firmę City Interactive wynika, że Sniper: Ghost Warrior (PC, X360) – jedna z najgłośniejszych polskich gier ubiegłego roku – przekroczyła liczbę miliona sprzedanych egzemplarzy. Produkcja pokonała tę granicę w siedem miesięcy od chwili debiutu w najważniejszych regionach świata.
Z informacji przekazanych nam przez firmę City Interactive wynika, że Sniper: Ghost Warrior (PC, X360) – jedna z najgłośniejszych polskich gier ubiegłego roku – przekroczyła liczbę miliona sprzedanych egzemplarzy. Produkcja pokonała tę granicę w siedem miesięcy od chwili debiutu w najważniejszych regionach świata.
Rezultat z pewnością ulegnie jeszcze poprawie, gdyż pod koniec marca Sniper: Ghost Warrior zostanie wydany na PlayStation 3 (pierwotnym terminem debiutu był przełom stycznia i lutego). Na potrzeby tej wersji podrasowana zostanie oprawa graficzna, a główny tryb dla pojedynczego gracza doczeka się poszerzenia o zestaw nowych misji. Nie zabraknie także możliwości wyboru wyższego poziomu trudności, dodatkowych mapek multiplayer oraz trybu Capture the Flag.
Według szacunków City Interactive, Sniper: Ghost Warrior na PlayStation 3 ma szansę sprzedać się w nakładzie kilkuset tysięcy egzemplarzy. Firma nie wyklucza również możliwości wydania Sniper: Ghost Warrior w reedycjach, co również mogłoby wpłynąć na wzrost poziomu sprzedaży gry. Wszystko wskazuje więc na to, że wynik na poziomie 1,5 miliona egzemplarzy ciągle jest bardzo realny.
Przypominamy jednocześnie, że City Interactive od pewnego czasu pracuje nad drugą odsłoną Sniper: Ghost Warrior. Sniper: Ghost Warrior 2, którego premiera zapowiadana jest na 2011 rok (w grudniu wspominano o okresie wakacyjnym), zostanie wydany jednocześnie na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Gra powstaje na bazie silnika CryENGINE 3, dzięki czemu możemy spodziewać się co najmniej efektownej oprawy graficznej.
To jednak nie wszystkie wieści z obozu City Interactive o jakich warto wspomnieć. Londyńskie studio firmy, na czele którego stoi Stuart Black, tworzy bowiem ciągle pierwszoosobową strzelaninę osadzoną w okresie II wojny światowej. Gliwickie studio The Farm 51 (NecroVision) zajmuje się natomiast produkcją kosmicznego shootera Alien Fear, powstającego na bazie Unreal Engine 3.