Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Ponad 3 tysiące podklas trafi do ESO w ramach pierwszego sezonu MMO w uniwersum The Elder Scrolls

11.04.2025 11:47
Wronski
1
Wronski
27
Generał

Obecnie gram tylko na spontanie w ESO ale dodanie tych kombinacji podklas jest troche bezsensu bo sa rozpisane buildy z konkretnymi skillami danej klasy a teraz chca robic kompletna samowolke i wszystkie buildy trzeba rozpisywac na nowo, troche slabo.

11.04.2025 12:16
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
HolyCelestialPaladin
6
Centurion

Up jak się nie zgodzę, uważam że wieksza swoboda w eksperymentowaniu i dokonywaniu wyborów w kwestii rozwoju postaci zawsze wychodzi RPG na dobre, zachecając do niecodziennej kreatywności, zamiast grać generycznymi buildami.

11.04.2025 12:19
2.1
HolyCelestialPaladin
6
Centurion

Skyrim też pozwalał na eksperymentowanie i mogłeś sobie też fajne rzeczy zrobić, każdy mógł sobie wybrać czy chce być lucznikiem, lucznikiem z magia, magiem bitewnym itp. To tylko dodaje uroku i jest jednym z elementów który zadecydował o sukcesie tej gry.

11.04.2025 13:07
2.2
tynwar
90
Senator

HolyCelestialPaladin
Mnie tam kiedyś teso w darmowym weekendzie zupełnie nie przypadł mi do gustu, zbytnio różni się od singlowych tesów.

11.04.2025 16:02
2.3
grabeck666
87
Senator

No trudno żeby MMO się nie różniło od gry na singla.

I mimo, że to MMO, to duch TES jest świetnie zachowany. Możliwość grania dowolną klasą w dowolnym pancerzu. Każdy może skupiać się na walce bronią lub magią. Są gildie jak w singlowej grze, można lootować masę różnych rzeczy jak w żadnym innym MMO, system skradania się, system kradzieży i kar za to, fajna eksploracja.

Jedno z bardziej unikalnych MMO na rynku. No ale jak to z każdą grą, nie dla każdego.

11.04.2025 12:50
Drackula
3
1
odpowiedz
Drackula
239
Bloody Rider

Skończy się tym że na rajdach wyższego tiera będziemy mieć 12x ten sam build ;p

11.04.2025 17:35
4
odpowiedz
1 odpowiedź
sky0045
9
Pretorianin

Chyba już więcej nie będzie nowych map w rozszerzeniach co roku (a nawet dwóch lokacji ale to już porzucili 3 lata temu) a pójdą teraz całkiem w grę usługę z przepustkami sezonowymi i najwyżej nowym lochem

12.04.2025 15:43
4.1
grabeck666
87
Senator

Toż w tym update dodają nowy region...

11.04.2025 17:44
Kwisatz_Haderach
5
odpowiedz
Kwisatz_Haderach
17
GIT GUD or die trying

Ale tam chyba pisza ze bedzie nowa mapa?

Nie zeby jakis szal te mapy byly, bo od premiery kazda jest dokladnie taka sama i zrobiona od linijki (glowna wada ESO i FF14 dla mnie... kazdy patch, kazdy dodatek jest wlasciwie identyczny).

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2025-04-11 17:54:07
11.04.2025 17:58
6
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Conflagration
1
Junior

Problem z tymi subklasami jest taki, że o ile base game i mapy z DLC są bardzo łatwe i każdy mógł sobie na nich poradzić z dowolnym buildem (jeszcze na długo przed dodaniem subklas), to dungeony czy triale, szczególnie na veteranie wymagały i wymagać będą określonego builda i gearu. Bujdy z subklasami tego nie zmienią. Skończy się na tym, że w niecały miesiąc gracze ogarną które subklasy są najlepsze a reszta będzie totalnie ignorowana przez społeczność. Reasumując, totalnie nic się nie zmieni.

11.04.2025 20:19
6.1
1
grabeck666
87
Senator

Zmieni się bardzo dużo, bo większość graczy dostanie możliwość grania czym chce. Triale robi jakieś 7% graczy, nawet vet dungi z DLC bardzo mało ludków robi.

Wiadomość Ponad 3 tysiące podklas trafi do ESO w ramach pierwszego sezonu MMO w uniwersum The Elder Scrolls