Polskie Two Worlds II jedynie w wersji kinowej
CD Projekt – wydawca Two Worlds II w naszym kraju ogłosił, że gra powędruje na półki sklepowe już w przyszłym miesiącu. Jednocześnie poinformowano, że polska edycja tego tytułu ukaże się jedynie w wersji kinowej.
CD Projekt – wydawca Two Worlds II w naszym kraju ogłosił, że gra powędruje na półki sklepowe już w przyszłym miesiącu. Jednocześnie poinformowano, że polska edycja tego tytułu ukaże się jedynie w wersji kinowej na wszystkich platformach docelowych.
Oficjalną premierę gry zaplanowano w naszym kraju na 17 września. Pierwotnie zapowiadano, że Two Worlds II ukaże się w pełnej polskiej wersji językowej, jednak ostatecznie z powodów technicznych i merytorycznych zdecydowano się nie nagrywać rodzimych głosów. Tym samym lokalizacja przyjmie postać polskich napisów.
Hubert Habas (PR Manager w CD Projekt) stwierdził: "Nasze pierwotne plany zostały zweryfikowane przez trudności techniczne, głównie związane z nagrywaniem głosów do gry. Na naszą decyzję miała również wpływ bardzo surowa ocena ostatnich głosowych lokalizacji. Niskie oceny lokalizacji takich gier jak Mass Effect 2, czy Bad Company 2 oraz liczne trafiające do nas prośby, o pozostawianie gier w oryginalnej głosowej wersji sprawiły, iż zrezygnowaliśmy z pełnej lokalizacji w przypadku gry Two Worlds II"
Nie da się ukryć, że brak pełnej polskiej wersji językowej rozczaruje sporą grupę rodzimych graczy. Przywołany przez Huberta Habasa Mass Effect 2 nie jest trafionym porównaniem, gdyż w przypadku tego tytuły gracze mogli (po pewnych modyfikacjach plików) włączyć angielską wersję językową z polskimi napisami. Możliwość wyboru jest zawsze rozwiązaniem optymalnym. Z drugiej strony, jeśli zapewnienie dwóch wersji okaże się niemożliwe to sporo fanów preferuje opcję kinową nad tą, z polskimi głosami. Ponadto zarzuty względem Bad Company 2 są mocno przesadzone. Akurat ta gra była chwalona za kawał dobrej roboty, jaki wykonali przy niej rodzimi aktorzy.
Two Worlds II tworzone jest z myślą zarówno o komputerach jak i konsolach nowej generacji. Posiadaczom PC i Mac za grę przyjdzie zapłacić 119,99 złotych (edycja standardowa) lub 199,90 zł w przypadku Wydania Kolekcjonerskiego. Z kolei właścicielom konsol Xbox 360 i PlayStation 3 zakup najnowszej produkcji studia Reality Pump uszczupli portfele o 199,90 zł.