Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 sierpnia 2013, 15:48

autor: Adrian Werner

Polarity – gra logiczna z OUYA doczeka się wersji pecetowej

Polarity, czyli jedna z najlepszych produkcji na konsolę OUYA, doczeka się edycji pecetowej. Premiera powinna nastąpić w najbliższych miesiącach, a przed końcem sierpnia ma ukazać się wersja demonstracyjna.

Studio BlueButton Games zapowiedziało pecetową wersję pierwszoosobowej gry logicznej Polarity. Produkcja pierwotnie ukazała się wyłącznie na konsolę OUYA. Autorzy chcieli, aby projekt pozostał tytułem na wyłączność dla tej platformy, ale jej producenci nie byli zainteresowani wyłożeniem potrzebnych na to pieniędzy. Sprzedaż wydania na OUYA była na tyle niska, że twórcy musieli poszukać innych źródeł przychodów. Dlatego podjęto decyzję o opracowaniu edycji na PC.

  1. Polarity na Steam Greenlight

Pecetowe Polarity jest już na końcowym etapie produkcji i jego premiera powinna odbyć się w najbliższych miesiącach. Gra sprzedawana będzie w dystrybucji elektronicznej w cenie 10 dolarów. BlueButton Games próbuje umieścić swój projekt na serwisie Steam z pomocą głosów użytkowników oddanych w ramach usługi Greenlight.

Porality – gra logiczna z OYUA doczeka się wersji pecetowej - ilustracja #1

Wcielimy się w hackera, którego zadaniem jest włamywanie się do wirtualnych światów i wykradanie z nich cennych danych. Autorzy Polarity nie ukrywają, że ich główną inspiracją była seria Portal, choć jednocześnie mechanizmy rozgrywki wzbogacone zostały elementami zaczerpniętymi ze strzelanki Ikaruga. Bohater będzie mógł bowiem odwracać kolory i moc tę wykorzystamy m.in. do aktywacji bram, omijania śmiercionośnych laserów oraz rozwiązywania zagadek. Nie zabraknie również lekkich elementów platformówkowych

Gra zaoferuje 20 poziomów w kampanii dla pojedynczego gracza. Jednocześnie pojawi się również oddzielna mini-kampania zaprojektowana specjalnie z myślą o trybie kooperacyjnym. Warto dodać, że pecetowa wersja Polarity będzie współpracowała z okularami VR Oculus Rift. Niestety, ta opcja planowana jest jedynie w przypadku samotnej zabawy. Niewykluczone jednak, że w przyszłości zostanie aktywowana również w multiplayerze.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej