autor: Radosław Grabowski
Pixel Shader 3.0 praktycznie - odpowiednie gry dla chipów graficznych nVidia GeForce 6
Wczoraj naświetliliśmy dla Was sprawę szóstej generacji układów graficznych nVidia GeForce, podając wybrane dane tekstowe oraz prezentując przykładowe zdjęcia i wyniki testu porównawczego. Nowe procesory wspierają technologię Pixel Shader w wersji 3.0, dzięki czemu niektóre wirtualne gry wyglądają wprost fenomenalnie. Producent wspomnianych chipów przedstawił właśnie listę elektroniczno-rozrywkowych programów, mających robić kapitalny użytek z rzeczonego systemu (vide również wiadomość serwisu PC Perspective, ukazująca różnice wizualne w Far Cry).
Wczoraj naświetliliśmy dla Was sprawę szóstej generacji układów graficznych nVidia GeForce , podając wybrane dane tekstowe oraz prezentując przykładowe zdjęcia i wyniki testu porównawczego. Nowe procesory wspierają technologię Pixel Shader w wersji 3.0, dzięki czemu niektóre wirtualne gry wyglądają wprost fenomenalnie. Producent wspomnianych chipów przedstawił właśnie listę elektroniczno-rozrywkowych programów, mających robić kapitalny użytek z rzeczonego systemu (vide również wiadomość serwisu PC Perspective , ukazująca różnice wizualne w Far Cry ).
TYTUŁ | TERMIN PREMIERY |
22 czerwca 2004 | |
23 marca 2004 | |
Grafan | 2. połowa 2004 |
Madden NFL 2005 | 17 sierpnia 2004 |
9 kwietnia 2004 | |
14 września 2004 | |
2. połowa 2004 | |
Tiger Woods PGA Tour 2005 | 2. połowa 2004 |
25 marca 2004 | |
14 listopada 2004 |