Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2006, 13:32

autor: Radosław Grabowski

Parabellum z silnikiem Unreal Engine 3.0

Dotychczas ludzie z niemieckiej firmy Acony nie zechcieli ujawnić żadnych dodatkowych informacji, dotyczących swojej nowej i dość tajemniczej gry z gatunku FPS, o której po raz pierwszy i jak dotąd ostatni pisaliśmy pod koniec marca bieżącego roku. Dziś uzyskaliśmy wreszcie garść świeżych danych nt. omawianego projektu – m.in. poznaliśmy oficjalny tytuł.

Dotychczas ludzie z niemieckiej firmy Acony nie zechcieli ujawnić żadnych dodatkowych informacji, dotyczących swojej nowej i dość tajemniczej gry z gatunku FPS, o której po raz pierwszy i jak dotąd ostatni pisaliśmy pod koniec marca bieżącego roku. Dziś uzyskaliśmy wreszcie garść świeżych danych nt. omawianego projektu – m.in. poznaliśmy oficjalny tytuł.

Zatem nadchodzące dzieło nosi nazwę Parabellum i przygotowywane jest z myślą o komputerach osobistych klasy PC oraz o konsolach Xbox 360. Fabuła wyśle nas w niezbyt odległą przyszłość do Nowego Jorku, abyśmy mogli podjąć bezpardonową walkę z terrorystami. Generalnie wirtualny świat ma być utrzymany w klimacie industrialno-militarnym, a zabawa będzie atrakcyjna zarówno dla pojedynczego gracza, jak i dla entuzjasty opcji rywalizacji wieloosobowej.

Warto zauważyć, iż ekipa z Acony porozumiała się już z Epic Games w kwestii wykorzystania technologii Unreal Engine 3.0, a także z Massive Incorporated w sprawie umieszczenia w programie rozmaitych treści reklamowych. Druga z wymienionych firm współpracowała wcześniej w podobnym charakterze m.in. z Eidos Interactive, 2K Sports, Konami, Ubisoft Entertainment i THQ.