Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 30 czerwca 2015, 12:48

autor: Adrian Werner

Out There: Omega Edition wreszcie dostępne na iOS-ie i Androidzie

Posiadacze gry Out There w wersjach na mobilne systemy iOS i Android wreszcie otrzymali tzw. Omega Edition, czyli darmową aktualizację, która w znaczący sposób ulepsza i rozbudowuje zawartość produkcji.

Gracze pecetowi już od dłuższego czasu mogą bawić się tzw. Omega Edition, czyli ulepszoną i rozszerzoną wersją wyśmienitego Out There. Teraz otrzymali ją także gracze mobilni.

  1. Out There w App Store
  2. Out There w Google Play

Posiadacze Out There w wersji na Androida i iOS mogą teraz pobrać Omega Edition jako w pełni darmową aktualizację. Tych, którzy gry jeszcze nie mają informujemy, że mobilna wersja kosztuje obecnie ok. 20 złotych i pozbawiona jest jakichkolwiek mikropłatności.

Out There: Omega Edition przynosi masę godnych uwagi ulepszeń. Wprowadza do gry ponad pięćdziesiąt nowych historii do rozegrania oraz piętnaście dodatkowych ras obcych. Ponadto dzięki aktualizacji lista statków kosmicznych uległa wydłużeniu o trzy nowe modele. Patch wprowadza także alternatywne zakończenie kampanii.

Nie zabrakło również licznych poprawek oprawy graficznej oraz świeżych utworów muzycznych, których kompozytorem ponownie był Siddhartha Barnhoorn. Twórcy wysłuchali też próśb fanów i dodali dziesięć osiągnięć oraz system stale uaktualnianych sieciowych rankingów, pozwalających na porównanie własnych osiągnięć z tymi wypracowanymi przez resztę społeczności.

Przypomnijmy, że Out There opowiada historię astronauty, który po przebudzeniu z długiego snu kriogenicznego z przerażeniem odkrywa, że jego statek nie znajduje się w układzie słonecznym – z niewiadomych przyczyn dotarł do niezbadanych rejonów kosmosu. Naszym celem jest przetrwanie na tyle długo, abyśmy mogli odnaleźć drogę powrotną do domu. Eksplorując galaktykę musimy gromadzić surowce i części do statku oraz wchodzić w interakcje z licznymi obcymi rasami. Produkcja kładzie nacisk przede wszystkim na fabułę, która ma postać sporego zestawu samodzielnych historii. Każda z nich wymaga podejmowania trudnych decyzji, których skutki mogą wpływać na dalszy rozwój całej opowieści.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej