Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Osiągnięcia i plany Microsftu względem X360 w liczbach

09.01.2007 16:11
1
zanonimizowany409726
47
Generał

Ambitny plan :) Zobaczymy co z tego bedzie :D

09.01.2007 16:22
2
odpowiedz
zanonimizowany422049
2
Junior

ambitne ?? Bardzo mało ambitne powiedziłbym.
Cóż to jest wzrost liczby użytkowników z 10 na 13-15 milionów w ciągu roku?
Moim zdaniem realnie powinni celować w 20 milionów :)

09.01.2007 16:23
Logadin
😃
3
odpowiedz
Logadin
158
People Can Fly

Bo zapewne zdają sobie sprawę, że teraz troszkę podciągnęli na papierze liczbę kupionych klocków i muszą do końca 2007 sprzedać więcej niż 3-5mln by się zgadzało? :D Do tego zdają sobie sprawę z tego, że dopiero w 2007 odbędzie się prawdziwa konsolowa potyczka i gracze będą kupowali konsole konkurencji o czym przez większość tego roku nie można było napisać.

09.01.2007 20:08
4
odpowiedz
zanonimizowany379058
66
Generał

IMO nie tyle podciągnęli, co wiedzą, że jak wyszło PS3 może być dużo trudniej. Marka Playstation to marka Playstation.... a szkoda, bo jakby Sony bardziej rozliczano z ich dzialań, a nie z tego, że są Sony, to może by się bardziej wzięli do roboty...

09.01.2007 21:15
Cainoor
👍
5
odpowiedz
Cainoor
276
Mów mi wuju

Live Anywhere zapowiada się świetnie. Ciekawe jak to będzie wyglądało.
Plany MS ma ok i skorzystać możemy na nich my, gracze :)

09.01.2007 21:19
czekers
6
odpowiedz
czekers
28
Legend

Ale nie można też zapominiać że w tym roku wchodzi do europy PS3, co na pewno (przynajmniej w części) popsuje plany MSu...

09.01.2007 23:28
7
odpowiedz
zanonimizowany297241
11
Chorąży

Sony nie namiesza tak jak sie wydaje, bo realia pokazuja inaczej. Ale zobaczymy, mysle ze kolejne 5 mln egzemplarzy w ciagu kolejnego roku to ambitny plan.

09.01.2007 23:49
😁
8
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Cainoor na razie mają problemy żeby graczy w Uno zestawiać (PC + konsola) - a co tu mówić o Halo :D

10.01.2007 00:10
9
odpowiedz
realsolo
220
Generał

Caster - bo do tego trzeba czasu, jak beda pojawialy sie multi-thread silniki to xenon bedzie mial zadyszke, majac 1MB cache na 3 rdzenie, wrecz moze byc kicha. Sama fizyke mozna np. puscic na 7 SPE na Cellu, majac swietny efekt. PC nadrobi to kartami GF8, R600 ew. kartami Ageia PsyhX;).

Tu bardziej zalezy co developerzy beda robic/zrobią. Przyklad GTA:San Andreas na 4MB Video na PS2 pokazuje, ze mozna wiele.

Nie jestem pewien czy Epic na potrzeby PS3 nie zmienil liczenia np. kolizji obiektow z drzew BSP na cos innego, co bardziej wydajnie dziala na Cellowskich SPE (gdyz BSP na tym nie dziala za dobrze).

Ot, grunt aby zrobiono dobre grym takie full next-genowe.. ilez mozna czekac na takie gry :o.

Wiadomość Osiągnięcia i plany Microsftu względem X360 w liczbach