autor: Radosław Grabowski
Ojcowie Divine Divinity niczym twórcy Duke Nukem Forever
Ciągle nieukończona gra Duke Nukem Forever wykorzystywać ma algorytmy fizyczne Meqon. Firma 3D Realms wprawdzie podpisała odpowiednią umowę przed blisko rokiem, ale ostatnio nadarzyła się okazja do przypomnienia tematu. Śladem twórców nowego „Księcia” podążyli autorzy zapowiedzianej wczoraj strategii RTS pt. Joint Task Force. Jednak to nie koniec listy zainteresowanych wspomnianą technologią.
Ciągle nieukończona gra Duke Nukem Forever wykorzystywać ma algorytmy fizyczne Meqon. Firma 3D Realms wprawdzie podpisała odpowiednią umowę przed blisko rokiem, ale ostatnio nadarzyła się okazja do przypomnienia tematu. Śladem twórców nowego „Księcia” podążyli autorzy zapowiedzianej wczoraj strategii RTS pt. Joint Task Force. Jednak to nie koniec listy zainteresowanych wspomnianą technologią.
Na scenę wkroczyli bowiem ojcowie Divine Divinity i Beyond Divinity, czyli pracownicy korporacji Larian Studios. Uzyskali oni właśnie licencję na użytkowanie systemu Meqon w swoich przyszłych przedsięwzięciach elektroniczno-rozrywkowych. Zapewne szykuje się zatem jakiś spektakularny projekt, ponieważ wcześniej nabyto prawa do narzędzi developerskich Gamebryo (vide Sid Meier’s Pirates, The Elder Scrolls III: Morrowind itd.) i SpeedTreeRT (m.in. The Elder Scrolls IV: Oblivion).