O przyczynach opóźnienia gry Armed Assault
W ubiegłą niedzielę na łamach naszego serwisu ukazała się wiadomość, w której poinformowaliśmy Was o opóźnieniu premiery gry Armed Assault. Wczoraj dowiedzieliśmy się, dlaczego firma Bohemia Interactive zdecydowała się na zmiany w kalendarzu wydawniczym.
W ubiegłą niedzielę na łamach naszego serwisu ukazała się wiadomość, w której poinformowaliśmy Was o opóźnieniu premiery gry Armed Assault. Wczoraj dowiedzieliśmy się, dlaczego firma Bohemia Interactive zdecydowała się na zmiany w kalendarzu wydawniczym.
Jak można było się domyślić, głównym powodem opóźnienia są przedłużające się prace nad Armed Assault. Członkowie czeskiego studia zdecydowali się wprowadzić zmiany w silniku programu, a co za tym idzie, zwiększyć atrakcyjność gry w kwestii oprawy wizualnej. Producenci dokonują też poprawek w sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników. Wprowadzenie powyższych uaktualnień ma negatywny wpływ na pierwotne plany wydawnicze, ale z drugiej strony fani powinni cieszyć się, że w końcu otrzymają produkt lepszy. Na opóźnienie ma też wpływ brak dużego wydawcy, który wziąłby na barki opublikowanie gry np. w całej Europie. Bohemia Interactive zawiera umowy z partnerami działającymi w konkretnym terytorium – tak jest np. w Polsce, gdzie o premierę zadba LEM.
Przypominamy, że premiery gry można się spodziewać dopiero w czwartym kwartale bieżącego roku, a nie w trzecim, jak pierwotnie planowano. Więcej informacji na temat Armed Assault znajdziecie na łamach naszego serwisu:
- Informacje encyklopedyczne
- Zapowiedź gry
- Beta-test gry
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Zwiastun filmowy #4
- Galeria obrazków