Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 sierpnia 2006, 08:57

O przyczynach opóźnienia gry Armed Assault

W ubiegłą niedzielę na łamach naszego serwisu ukazała się wiadomość, w której poinformowaliśmy Was o opóźnieniu premiery gry Armed Assault. Wczoraj dowiedzieliśmy się, dlaczego firma Bohemia Interactive zdecydowała się na zmiany w kalendarzu wydawniczym.

W ubiegłą niedzielę na łamach naszego serwisu ukazała się wiadomość, w której poinformowaliśmy Was o opóźnieniu premiery gry Armed Assault. Wczoraj dowiedzieliśmy się, dlaczego firma Bohemia Interactive zdecydowała się na zmiany w kalendarzu wydawniczym.

O przyczynach opóźnienia gry Armed Assault - ilustracja #1

Jak można było się domyślić, głównym powodem opóźnienia są przedłużające się prace nad Armed Assault. Członkowie czeskiego studia zdecydowali się wprowadzić zmiany w silniku programu, a co za tym idzie, zwiększyć atrakcyjność gry w kwestii oprawy wizualnej. Producenci dokonują też poprawek w sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników. Wprowadzenie powyższych uaktualnień ma negatywny wpływ na pierwotne plany wydawnicze, ale z drugiej strony fani powinni cieszyć się, że w końcu otrzymają produkt lepszy. Na opóźnienie ma też wpływ brak dużego wydawcy, który wziąłby na barki opublikowanie gry np. w całej Europie. Bohemia Interactive zawiera umowy z partnerami działającymi w konkretnym terytorium – tak jest np. w Polsce, gdzie o premierę zadba LEM.

O przyczynach opóźnienia gry Armed Assault - ilustracja #2

Przypominamy, że premiery gry można się spodziewać dopiero w czwartym kwartale bieżącego roku, a nie w trzecim, jak pierwotnie planowano. Więcej informacji na temat Armed Assault znajdziecie na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej