Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lipca 2005, 09:43

autor: Maciej Myrcha

Nowy członek rodziny RPG - Age of Decadence

Buszując w otchłaniach Internetu natrafiliśmy na nowego reprezentanta gier fabularnych. Nosi on nazwę roboczą Age of Decadence (Wiek Dekadencji) a cała akcja będzie przedstawiona w widoku izometrycznym. Rozgrywka natomiast toczyć się będzie turowo, w post-apokaliptycznym świecie ze śladowymi ilościami magii.

Buszując w otchłaniach Internetu natrafiliśmy na nowego reprezentanta gier fabularnych. Nosi on nazwę roboczą Age of Decadence (Wiek Dekadencji) a cała akcja będzie przedstawiona w widoku izometrycznym. Rozgrywka natomiast toczyć się będzie turowo, w post-apokaliptycznym świecie ze śladowymi ilościami magii.

Fabuła Wieku Dekadencji przeniesie nas w przyszłość, kilkaset lat po upadku Imperium, spowodowanym magicznym oddziaływaniem podczas wojny z rywalizującym królestwem. Gracz wcieli się w postać osobnika, który natrafił na mapę z zaznaczoną drogą do świątyni, która istniała jeszcze przed wspomnianą wojną. Jej budowniczowie byli prawdopodobnie wyznawcami bóstwa związanego właśnie z upadkiem Imperium. Oczywiście w chwili obecnej są to tylko legendy, ale jak wiadomo, w podaniach jest zawsze ziarno prawdy. Mówi się, iż wojna była tak straszna, iż obie strony konfliktu wezwały na pomoc nadnaturalne siły, które walczyły ramię w ramię z ludźmi. Co się działo później - nie wiadomo, ale być może to właśnie my poznamy prawdę.

Gra oferować będzie rozbudowany system umiejętności, kilka możliwości rozwiązania zadań, sporo wyborów postępowania i ich konsekwencji oraz rozbudowane drzewa dialogów. Wspomniany brak magii przejawiać się będzie brakiem możliwości wcielenia się w magów oraz niemożnością uczenia się i rzucania zaklęć. Nie będzie również magicznych broni. Twórcy postarają się zrekompensować to szeroką gamą możliwych profesji (m.in. asasyn czy najemnik) oraz systemem rzemieślnictwa, dzięki któremu będzie można we własnym zakresie ulepszać naprawiać swoją broń.