Nowości w grze Age of Conan: Hyborian Adventures
Wkrótce od premiery Age of Conan: Hyborian Adventures minie trzydzieści dni, wobec czego najwyższa pora, aby niezdecydowanych jeszcze graczy przekonać do opłacenia abonamentu na kilka najbliższych miesięcy. W tym celu Funcom wydał oficjalne oświadczenie zawierające listę nowych atrakcji, które jeszcze w czerwcu pojawią się w świecie Hyborii. Oto lista:
Wkrótce od premiery Age of Conan: Hyborian Adventures minie trzydzieści dni, wobec czego najwyższa pora, aby niezdecydowanych jeszcze graczy przekonać do opłacenia abonamentu na kilka najbliższych miesięcy. W tym celu Funcom wydał oficjalne oświadczenie zawierające listę nowych atrakcji, które jeszcze w czerwcu pojawią się w świecie Hyborii. Oto lista:
- Gracze korzystający z serwerów PvP będą mogli awansować swoimi postaciami o kolejne dziesięć poziomów. Zostanie wprowadzony system o nazwie „To the Death”, który spowoduje, że osoby atakujące znacznie mniej zaawansowane postacie będą musiały liczyć się z konsekwencjami. Im więcej niskopoziomowych postaci sami zabiją, tym łatwiej padną łupem innych.
- Gildie będą mogły zawierać alianse, co przełoży się na przykład na możliwość wybudowania wspólnej twierdzy, która od tej pory stanie się ich siedzibą. Dzięki temu ewentualne starcia będą jeszcze większe i ciekawsze.
- Wprowadzony zostanie system tzw. powerpointów, za które nabyć będzie można różne nagrody: nowe pancerze i bronie, mikstury, a nawet przyśpieszone levelowanie. Punkty będzie otrzymywało się za płacenie abonamentu, aktywną rozgrywkę w tzw. end-game, czyli postacią posiadającą osiemdziesiąty poziom, posiadanie twierdzy, bycie członkiem gildii czy wygrywanie meczy PvP.
- Uaktualnienie przyniesie także nowe miejsca do zwiedzania. W Cimmerii pojawi się jedna duża górska miejscówka, w Aquilonii jedne, a w Stygii aż trzy podziemia.
- Sześćdziesiąt nowych, w pełni udźwiękowionych questów porozrzucanych po różnych lokacjach.
- Nowy system tańca, działający na podobnej zasadzie jak combosy. Ruchy tancerzy zostały nagrane w trakcie sesji motion capture.