Nowości na Steam. RPG akcji w klimacie dark fantasy i polski survival
Wiele świetnych gier. Szkoda, że aż tyle nie ma się czasu, by ograć te najbardziej interesujące gry ;/
W sumie to trudno o tego typu gry z realistycznym odwzorowaniem broni, w których brałoby się pod uwagę odrzut od strzelby itp. W niszowych grach to już niemal w ogóle. Bardzo często wrogowie to tylko gąbki na pociski, w które należy oddać odpowiednia ilość strzałów. Z nadchodzących ma to być ponoć w grach ILL i Negative Atmosphere.
W Dungeon crawlerze Tower of Mask w walce faktycznie było czuć broń. Przy cięższej broni dwuręcznej zamach był wolniejszy, ale szybciej rozwalał tarcze, przy włóczni odczuwało się zasięg i celne uderzenia. Ogólnie walka fajnie jest tam rozwiązana. Wrogowie mają czułe punkty, w które uderzając na chwilę oszołomimy wroga. W Death in the Water 2 wrogowie są "odrzucani" gdy trafiamy w nich pistoletem-harpunem. I ogólnie rekiny, czy syreny reagują na trafienia. Grając też w The Mute House to używając strzelby wrogów trochę spowalnialiśmy, albo na strzała ich likwidowaliśmy (tych pomniejszych). W sumie nawet nie sprawdziłem, czy pistoletem (z laserowym celownikiem) możemy trafiając w nogi uziemić zombiaka, ale pewnie to nie działało (strzał w głowę zabijał od razu).
Nasuwa mi się jedynie Alan Wake 2 Dead Space i najnowsze części resident evil.
Jedna gra "Milord (wczesny dostęp)" datę premiery zmieniono na wkrótce dostępne , więc raczej nie ma szans na premierę wczesnego dostępu dzisiaj. Już od dwóch godzin tak jest. Oni nie potrafią zdecydować się z premierą a podejrzewam, że zwyczajnie chcą by to gracze finansowali ich projekt a komentarzy prawie brak.
Ponad połowa to jakieś rozmazane pixele i platformówki, dramat. Branża gier cofa się w rozwoju czy jak? 2025 a ci dalej robią gry gdzie możesz chodzić tylko w lewo albo prawo xD