Nowe screeny z Silksonga pokazują, jak przez 6 lat zmieniły się znane lokacje. Deweloperzy mają też dobre wieści dla...
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego metroidvania stosunkowo graficznie prosta i opierająca się w większości na poprzedniej części wychodzi tyle lat? jaki jest tego fenomen?
Pociesze cie YourFriendJudas fanboyu switch gra ma wyjść na wszystkie platformy domysl się dlaczego wiadomo że dla kasy bo dużo więcej zarobią niż tylko na samym switchu to samo już sony zaczęło robić i zaczęli obecnis praktycznie po roku dawać exy na PC też żeby dodatkowo zarobić. Twoja nadzieja już umarła dziękuję dowidzenia ??
Część graczy zwraca uwagę na znacznie mniej „żywą” atmosferę miasta – pytanie tylko, czy to efekt modyfikacji stylu… czy też zmiana, która zachodzi w trakcie rozgrywki?
Zdecydowanie jest to modyfikacja stylu i poprawiona grafika. Twórcy mieli sporo czasu, by przemyśleć i poprawić wielu lokacji. Dla porównanie załączam tu screena z pierwszego trailera dawno temu.
Głupoty piszesz. Gdyby tak było, to Siksong nie byłoby na karcie info w sklepie STEAM, ani na Sony i XBOX. Najpierw sprawdź, zanim to napiszesz.
Hollow Knight robili tylko 3 osoby. Wolą stworzyć Siksong na własne tempo i to na spokojnie. Żaden z wydawców nie zmusi ich do wydanie gry zbyt wcześnie i bardzo dobrze.
Nie kontaktowali z graczami dla świętego spokoju przez długi czas. Nie dziwię się, bo na forum Siksong są sporo toksyczne osoby, a wielu z nich nie znają się na rzeczy i nie raz pisali głupoty.
stosunkowo graficznie prosta
Widocznie nie grałeś w Hollow Knight 1. Może animacji postaci są skromniejsze w porównaniu do konkurencji, ale lokacji nie są robione tanio. Lokacji są piękne narysowane jak na gra Indie za tak niska cena w dniu premiery. No, ile są animowane postaci i potwory w grze Hollow Knight 1? O animacji czary i uroki (od talizmany), oraz tło lokacji nie wspomnę? To wymaga ogromne pracy jak na jedna osoba-artysta. Grałem w setki gier metroidvania i platformówki 2D, ale żaden z nich nie miał aż tyle detali i zawartości co Hollow Knight. Pograj tam i sam się przekonaj.
No, Hollow Knight jest dla mnie na 10/10 jako gatunek metroidvania po wypróbowaniu 100 gier metroidvania. To też jest "Dark Souls" na wysokim poziomie trudności. No, świat Hollow Knight jest ciekawy i klimatyczny. Eksploracja i rozgrywka jest bardzo satysfakcjonująca. Nic dziwnego, że zainteresowanie graczy na Siksong są ogromne.