autor: Katarzyna Pochowska
Nowe DLC dla Forzy 3; już dwa miliony sprzedanych egzemplarzy gry
Fani sztandarowej wyścigówki na Xboksa 360 dostali wczoraj nowe DLC. Dodatek do najnowszej Forzy Motorsport wprowadza do gry dwie nowe, alternatywne wersje toru Nurburgring: Grand Prix oraz Sprint. Rozszerzenie nazywa się Nurburgring Grand Prix Curcuit Track Pack, ma 134MB i jest dostępne na Xbox Live za 400 Punktów Microsoft (równowartość 5$, czyli ok. 15zł).
Fani sztandarowej wyścigówki na Xboksa 360 dostali wczoraj nowe DLC. Dodatek do najnowszej Forzy Motorsport wprowadza do gry dwie nowe, alternatywne wersje toru Nurburgring: Grand Prix oraz Sprint. Rozszerzenie nazywa się Nurburgring Grand Prix Curcuit Track Pack, ma 134MB i jest dostępne na Xbox Live za 400 Punktów Microsoft (równowartość 5$, czyli ok. 15zł).
Przy okazji nowego DLC twórcy Forzy Motorsport 3 pochwalili się wynikami sprzedaży swojego ostatniego dzieła. Tytuł zadebiutował 23 października ubiegłego roku i według najnowszych informacji przekroczył już liczbę dwóch milionów sprzedanych egzemplarzy, z czego pierwszy milion rozszedł się w ciągu pierwszego miesiąca od premiery.
Pierwszym dodatkiem do Forzy 3 było świąteczne DLC, które zawierało dziesięć nowych modeli samochodów, natomiast w styczniu gracze otrzymali również paczkę pojazdów o nazwie Autoweek Car Show Pack. Oprócz tego Turn 10, twórcy gry, oddają też fanom co jakiś czas mniejsze, darmowe rozszerzenia.
Jednak już wiadomo, że na tym się nie skończy: zapowiedziane zostały także Jalopnik Car Pack oraz Jalopnik Community Choice Car Pack, które pojawią się na Xbox Live odpowiednio w marcu oraz latem tego roku. W skład tego drugiego wejdą samochody wybrane przez graczy w specjalnej ankiecie.