autor: Fajek
Nowa strona LEMu
Ostatnio panuje trend modernizacji stron firmowych dystrybutorów gier. Zapoczątkowany został on przez CD Projekt, aby zaraz potem modernizacji uległa strona Play-It’u. Dziś swoją zupełnie nową stronę otworzył Licomp Empik Multimedia (LEM).
Ostatnio panuje trend modernizacji stron firmowych dystrybutorów gier. Zapoczątkowany został on przez CD Projekt, aby zaraz potem modernizacji uległa strona Play-It’u. Dziś swoją zupełnie nową stronę otworzył Licomp Empik Multimedia (LEM).
Po pierwsze zmieniony został całkowicie wygląd strony tak, aby była ona znacznie przyjemniejsza w odbiorze i przede wszystkim czytelniejsza. Jednocześnie strona jest znacznie "lżejsza" dzięki minimalnemu wykorzystaniu elementów graficznych i jednoczesnym zoptymalizowaniem kodu stron.
Zmieniona została również sama koncepcja wyświetlania informacji – na stronie głównej naszego serwisu będzie można znaleźć poza samymi newsami, również informacje o najnowszych premierach, zapowiedziach czy ostatnio dodanych demach i patch'ach. Pozostałe strony także umożliwią bardzo szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.
„Założenie, które przyjęliśmy projektując nasz nowy serwis to przede wszystkim: jak najkrótszy czas wczytywania strony, jak największa ergonomia, jak najkrótszy czas poszukiwania potrzebnych informacji oraz minimalizm połączony z funkcjonalnością i estetyką.” – informuje Pani Katarzyna Szlendak z LEM.
My ze swej strony cieszymy się, że dystrybutorzy starają się jak najlepiej wyjść z informacją do zwykłych graczy.
Zapraszamy na stronę www.lem.com.pl.