Niemiecki sukces Sniper: Ghost Warrior
Z danych opublikowanych przez German Chart Trick GFK wynika, że Sniper: Ghost Warrior – najnowsza strzelanina autorstwa polskiej firmy City Interactive – znalazła uznanie wśród graczy będących obywatelami naszego zachodniego sąsiada. Sporą popularnością cieszy się zarówno pecetowa edycja gry, jak i wersja przeznaczona na Xboksa 360.
Z danych opublikowanych przez German Chart Trick GFK wynika, że Sniper: Ghost Warrior – najnowsza strzelanina autorstwa polskiej firmy City Interactive – znalazła uznanie wśród graczy będących obywatelami naszego zachodniego sąsiada. Sporą popularnością cieszy się zarówno pecetowa edycja gry, jak i wersja przeznaczona na Xboksa 360.
W zeszłotygodniowym notowaniu najlepiej sprzedających się gier na niemieckim rynku Sniper: Ghost Warrior uplasował się w obu przypadkach na drugich miejscach zestawień. W rankingu gier pecetowych wyprzedziła go jedynie trzecia odsłona cyklu The Sims autorstwa EA (na trzecim miejscu znalazło się Modern Warfare 2), z kolei na konsoli Microsoftu lepszym wynikiem mogło się pochwalić tylko Red Dead Redemption – wysokobudżetowy hit Rockstar Games.
Warto jednak odnotować, że Sniper: Ghost Warrior, który zadebiutował w Niemczech 24 czerwca, był w sprzedaży tylko dwa dni, podczas gdy pozostałe tytuły pracowały na swój rezultat przez cały ubiegły tydzień. Możliwość wcielenia się w działającego w ukryciu snajpera okazała się jak widać skutecznym wabikiem na niemieckich graczy.
W Polsce dzieło City Interactive zadebiutowało 25 czerwca, czyli w ostatni piątek. Cenę edycji komputerowej ustalono na poziomie 79,99 złotych, podczas gdy konsolową wyceniono na 119,99 złotych (Sniper: Ghost Warrior jest jednocześnie pierwszym tytułem City Interactive wydanym na Xboksa 360). Osobom ciągle niezdecydowanym na zakup gry, polecamy zapoznanie się z jednym z ostatnich filmów z cyklu Gramy!, w którym redakcja serwisu tvgry.pl przedstawiła jedną z przykładowych misji.