autor: Radosław Grabowski
Niemcy szykują wieloosobową grę FPS w oparciu o technologię Unreal Engine 3
Silnik Unreal Engine 3 jest podstawowym narzędziem, wykorzystywanym przez developerów z niemieckiej firmy Acony przy tworzeniu pierwszej wspólnej gry, która jeszcze nie została oficjalnie zapowiedziana. Na razie wiadomo przede wszystkim, że będzie to produkt z gatunku FPS, przeznaczony głównie do zabawy wieloosobowej.
Silnik Unreal Engine 3 jest podstawowym narzędziem, wykorzystywanym przez developerów z niemieckiej firmy Acony przy tworzeniu pierwszej wspólnej gry, która jeszcze nie została oficjalnie zapowiedziana. Na razie wiadomo przede wszystkim, że będzie to produkt z gatunku FPS, przeznaczony głównie do zabawy wieloosobowej.
Autorzy zamierzają udostępnić swoje dzieło posiadaczom różnych platform sprzętowych – najbardziej prawdopodobne jest wypuszczenie wersji pecetowej oraz edycji dla konsoli Xbox 360. Natomiast wirtualny świat ma być utrzymany w klimacie industrialno-militarnym. Poniżej prezentujemy obrazek, przedstawiający fragment modelu postaci.