„Nie karzcie innych za nasze błędy”. Współtwórca Concorda odniósł się do „hejtu”, jaki spłynął na nową grę studia Bungie
Marathon rozwinie gatunek extraction shooterów?
Nie. To hero shooter z rakowymi zdolnościami jak niewidzialność i wallhack które nie mają racji bytu w PvP.
Poza tym nikt nie chce płacić 40$ za kolejny live service, wypchany battlepass'em i MTX, który oferują tyle albo mniej zawartości co gry w Steam Early Access.
Ludzie chcący grać na PC, uważajcie, gra ma Aim Assist dla myszki, bo Bungie nie potrafi zoptymalizować Aim Assist na konsolach żeby nie była aimbotem.
Panie, to nie Ulica Sezamkowa. Smród będzie się za wami ciągnął przez lata, pewnie do końca kariery w branży. Internet nie zapomina, a wy na zawsze pozostaniecie twórcami tego epickiego nieporozumienia, jakim był Concord. I bardzo dobrze, ku przestrodze.
Prawda jest taka, że dzisiejszy rynek jest zupełnie inny, gdy Bungie robiło największe swoje hity, dziś nawet tak zasłużone i doświadczone studio, nie ma żadnej gwarancji, że cokolwiek wypali, a takich gier jest na pęczki, więc nie będzie tak łatwo.
Ta gra wygląda na mega pomysł, ale na narracyjną i fabularnę grę SP, nie MP.
Choć wiadomo, to już nie to bungie nawet, sprzedane sony, właściciele wiedzieli kiedy odejść i wziąć hajs.
Każdy próbuje stworzyć coś wyjątkowego i ta gra nie jest wyjątkiem. Co za samozaoranie.
Mam dla tych korporacyjnych idiotów dobrą radę, zamiast robić 43534534 kolejne kolorowe gówno to trzeba było zrobić jakiś wyjątkowy tytuł które nie ma na rynku pod względem stylistki np. to https://www.gry-online.pl/gry/fear-combat/z01ce7
Nie wiem, czy obecnie na rynku jest miejsce dla kolejnej takiej strzelanki, już Bungie mogłoby zrobić nową grę w stylu Halo dla Sony.